Ο Ott Tanak είναι ο επικεφαλής του Rally Χιλής μετά το πέρας των τριών πρώτων ειδικών, με τους Sebastien Ogier και Thierry Neuville να συμπληρώνουν την πρώτη τριάδα.
Όλοι οι οδηγοί του WRC επέλεξαν 5 μεσαία ελαστικά για το πρώτο loop της πρώτης ημέρας του Rally Χιλής.
Ο Εσθονός δυσκολεύτηκε σε όλες τις ειδικές διαδρομές, αλλά κατάφερε να διατηρήσει έναν εξαιρετικό ρυθμό στην δεύτερη ειδική, που ήταν και η μεγαλύτερη του loop, και κατάφερε να περάσει στην πρωτοπορία, στην οποία και παρέμεινε μέχρι το τέλος του loop.
Ο Sebastien Ogier είχε αρκετά καλύτερη αίσθηση από το C3 WRC σε σύγκριση με την Αργεντινή και αυτό τον βοήθησε στο να έχει έναν καλό ρυθμό. Μετά από τρεις ειδικές διαδρομές των χωρίζει μόλις μισό δευτερόλεπτο από του Neuville.
Ο Thierry Neuville ξεκίνησε μέτρια στην πρώτη ειδική, αφού οι σημειώσεις του δεν ήταν σωστές, έτσι έχασε χρόνο. Μόλις πέρασε το πρώτο split της δεύτερης ειδικής βγήκε κόκκινη σημαία για λόγους ασφαλείας των θεατών, έτσι πήρε τυπικό χρόνο, που ήταν λίγο πιο αργός από αυτόν του Ogier. Ο Βέλγος δεν ήταν χαρούμενος με τον χρόνο που του έδωσαν, καθώς πίστευε ότι θα μπορούσε να τα πάει καλύτερα. Στην τρίτη ειδική εκμεταλλεύτηκε τα πιο φρέσκα ελαστικά και την σειρά εκκίνησης και σημείωσε τον ταχύτερο χρόνο.
Στην 4η και 5η θέση ακολουθούν τα Toyota Yaris WRC των Jari-Matti Latvala και Kris Meeke, με τους δύο να μοιράζονται τον ταχύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική. Στην επόμενη έχασαν και οι δύο χρόνο ωστόσο, στην τρίτη ειδική ο Φινλανδός ήταν αρκετά πιο γρήγορος, αφού ο Βρετανός δεν ήταν ικανοποιημένος με τις σημειώσεις του.
Λίγο πιο πίσω βρίσκεται ο Elfyn Evans, που ξεκίνησε δυναμικά, γράφοντας τον 3ο καλύτερο χρόνο στην πρώτη ειδική, αλλά στην συνέχεια έχασε έδαφος.
Ο Sebastien Loeb έβρισκε καλύτερο ρυθμό ειδική με την ειδική, και βρίσκεται σε επαφή με τους μπροστά οδηγούς παρά την θέση που εκκινεί.
Ο Andreas Mikkelsen δυσκολεύτηκε αρκετά με τις γλιστερές συνθήκες, και ειδικά στην 2η ειδική διαδρομή, που είχε τα χαρακτηριστικά των ειδικών της Φινλανδίας. Στο τελευταίο κομμάτι της πρώτης ειδικής χτύπησε μία πέτρα στην μέση του δρόμου κάτι που του μείωσε την αυτοπεποίθηση που είχε.
Ο Teemu Suninen βρίσκεται στην 9η θέση, αφού δεν κατάφερε να κινηθεί ανταγωνιστικά, εξαιτίας του κακού ρυθμού που είχε αλλά και του ότι δεν εμπιστευόταν τις σημειώσεις του αφού όταν πέρασαν τις ειδικές υπήρχε ομίχλη.
Ο Esapekka Lappi είχε μία μικροέξοδο στην πρώτη ειδική μετά το πέρασμα από κάποια νερά, και ευτυχώς γι’αυτόν έχασε μόνο χρόνο και δεν προκάλεσε ζημιά στο νέο σασί του C3 WRC που έστειλε από την Γαλλία η Citroen, αφού το προηγούμενο καταστράφηκε στην έξοδο του είχε στο Rally Αργεντινής. Μέχρι το τέλος του loop συνέχισε να χάνει χρόνο.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | O.Tanak/M.Jarveoja | 47:13.6 |
2 | S.Ogier/J.Ingrassia | +6.1 |
3 | T.Neuville/N.Gilsoul | +0.5 |
4 | J.M.Latvala/M.Anttila | +6.3 |
5 | K.Meeke/S.Marshall | +14.9 |
6 | E.Evans/S.Martin | +1.8 |
7 | S.Loeb/D.Elena | +8.5 |
8 | A.Mikkelsen/A.Jaeger | +33.8 |
9 | T.Suninen/M.Salminen | +2.2 |
10 | E.Lappi/J.Ferm | +26.1 |
Διαβάστε το Rally Recce του Rally Χιλής εδώ.
Δείτε το πρόγραμμα και την τηλεοπτική κάλυψη του Rally Χιλής εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify