O Sebastien Ogier ξεκίνησε την διαχείριση της διαφοράς, από τους Elfyn Evans και Ott Tanak που δίνουν μάχη για την δεύτερη θέση του Rally Μεξικού.
Για το δεύτερο loop της τρίτης ημέρας του Rally Μεξικού, οι Evans, Tanak, Latvala, Neuville και Sordo επέλεξαν 5 σκληρά ελαστικά της Michelin, ο Mikkelsen 3 μεσαία και 2 σκληρά και ο Ogier 5 σκληρά και 1 μεσαίο.
Ο Ogier κατάφερε να ανοίξει κι άλλο την διαφορά του από την δεύτερη θέση, αφού «αναγκάστηκε» να μην κόψει αρκετά τον ρυθμό του, αφού οι δύο οδηγοί πίσω του πιέζουν στο όριο, με την μάχη μεταξύ τους να μένετε. Ωστόσο, ο Γάλλος είναι άνετα πλέον στην πρώτη θέση, και χωρίς κάποια ατυχία θα κατακτήσει την δεύτερη φετινή του νίκη. Στο πρώτο πέρασμα στην πρώτη υπερειδική, μετά το άλμα ο Γάλλος έπεσε στις μπαριέρες και έχασε περίπου 6-7 δευτερόλεπτα. Στο ίδιο σημείο είχε έξοδο και ο Meeke. Τα δύο λάθη των οδηγών οφείλονται στο ότι το σημείο ήταν αρκετά πιο βρεγμένο σε σύγκριση με το χθεσινό πέρασμα.
Ο Ουαλός της M-Sport πίεζε στο όριο αλλά ο Tanak του πήρε αρκετό χρόνο στην μεγαλύτερη ειδική του loop, αλλά κατάφερε να κρατηθεί στην δεύτερη θέση.
Ο Ott Tanak ήταν ο ταχύτερος στις 14η και 15η ειδικές διαδρομές, και αυτό του επέτρεψε να μηδενίσει την διαφορά του από τον Elfyn Evans, με την μεταξύ τους διαφορά, στο τέλος της 15ης ειδικής να έχει πέσει στα 3.8 από τα 21.8 που ήταν στο τέλος του πρώτου loop.
Με αρκετή διαφορά από τους οδηγούς του βάθρου, στην τέταρτη θέση, ακολουθεί ο Thierry Neuville, που φάνηκε να κάνει βήματα προς την σωστή κατεύθυνση με το set-up του Hyundai i20 Coupe WRC. Ο Βέλγος χρησιμοποίησε τους αποσβεστήρες που είχε δοκιμάσει ο Dani Sordo, και βόλευαν μόνο εκείνον σε εκείνο το σημείο.
Μετά τα αρκετά χαμένα λεπτά στο πρωινό loop, ο Kris Meeke είναι «μόνος του» στην 5η θέση, με στόχο του να αποτελεί ο τερματισμός, και η συγκομιδή βαθμών για το πρωτάθλημα κατασκευαστών. Στο δεύτερο πέρασμα της πρώτης υπερειδικής Ο Βρετανός μετά το άλμα χτύπησε τις μπαριέρες, χάνοντας 45 δευτερόλεπτα. Είτε από το άλμα είτε από την επαφή με τις μπαριέρες κόλλησε η 2η ταχύτητα στο κιβώτιο, με την οποία ολοκλήρωσε και την τελευταία υπερειδική.
Στην 6η θέση ακολουθεί ο πρωτοπόρος του WRC2 Benito Guerra με το Fabia R5, με τον Marco Wilkinson Bucasia στην 7η θέση.
Ο Jari-Matti Latvala κινήθηκε σε γρήγορο ρυθμό και το απόγευμα, και ανέβηκε στην 8η θέση, με την δεκάδα να συμπληρώνουν οι Ricardo Trivino και Dani Sordo. Ο Ισπανός της Hyundai κατάφερε να ξαναμπεί στην δεκάδα μετά την χθεσινή εγκατάλειψη. Ο Latvala πήρε 10 δευτερόλεπτα ποινή επειδή άργησε 1 λεπτό να ξεκινήσει την 15η ειδική διαδρομή.
Ο Andreas Mikkelsen ολοκλήρωσε την ημέρα του χωρίς προβλήματα. Το μόνο πρόβλημα που αντιμετώπισε ήταν μία κλειστεί πύλη στην πρώτη ειδική του loop, όπου αναγκάστηκε ο Anders Jaeger να βγει από το αυτοκίνητο για να την ανοίξει, και να συνεχίσουν την ειδική. Οι αγωνοδίκες του έδωσαν τον χαμένο χρόνο πίσω.
Δείτε τις καλύτερες στιγμές του πρωινού loop:
Στα κανάλι μας στο Youtube θα βρείτε ακόμα περισσότερα βίντεο για το Rally Μεξικού, και όχι μόνο. Μην ξεχάσετε να κάνετε subscribe!
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | S.Ogier/J.Ingrassia | 2:57:21.4 |
2 | E.Evans/S.Martin | +27.0 |
3 | Ott Tanak/M.Jarveoja | +2.2 |
4 | T.Neuville/N.Gilsoul | +46.5 |
5 | K.Meeke/S.Marshall | +3:21.4 |
6 | B.Guerra/J.O.Zapata | +7:28.9 |
7 | M.W.Bulacia/F.Cretu | +3:33.6 |
8 | J.M.Latvala/M.Anttila | +52.8 |
9 | R.Trivino/M.Marti | +5:27.2 |
10 | D.Sordo/D.Del Barrio | +0.1 |
Δείτε το πρόγραμμα του Rally Μεξικού, αλλά και την τηλεοπτική κάλυψη των ειδικών εδώ.
Δείτε τι έγινε στο πρωινό loop εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify