Οι πραγματικές ειδικές του Rally Μεξικού ξεκίνησαν σήμερα, με τους οδηγούς του WRC να δίνουν μεγάλες μάχες, με τις μεταξύ τους διαφορές να είναι αρκετά μικρές. Επικεφαλής στο τέλος του loop είναι ο Andreas Mikkelsen, με τους Sebastien Ogier και Dani Sordo να ακολουθούν.
Για το πρωινό loop της δεύτερης ημέρας του Rally Μεξικού και οι 10 οδηγοί του WRC επέλεξαν 5 μεσαία ελαστικά της Michelin, δηλαδή την πιο μαλακή διαθέσιμη γόμα.
Οι αγωνοδίκες αποφάσισαν χθες να δώσουν έναν τυπικό χρόνο στους Sebastien Ogier, Ott Tanak και Thierry Neuville για την χθεσινή υπερειδική που ακυρώθηκε. Ο χρόνος που τους δόθηκε ήταν ίδιος με αυτόν που είχε σημειώσει ο Kris Meeke.
O Andreas Mikkelsen ξεκίνησε με το δεξί τον αγώνα του, αφού ήταν ο ταχύτερος στην πρώτη ειδική της ημέρας, ενώ στην επόμενη ειδική είδε τον Sebastien Ogier, να σημειώσει τον καλύτερο χρόνο, κατακτώντας την 65η νίκη του σε ειδική στο Rally Μεξικού, και να του μαζεύει την διαφορά στα 7 δέκατα του δευτερολέπτου, πριν την υπερειδική που ακολουθούσε. Τον Νορβγηό βοήθησε και η πολύ καλή θέση εκκίνησης που είχε, σε σύγκριση με τον Ogier. Στην SS4 ο Mikkelsen πήρε 9 δέκατα από τον αντίπαλό του, και άνοιξε την διαφορά στα 1.6 δευτερόλεπτα.
Ο Γάλλος δεν ένιωσε καθόλου άνετα με το Citroen C3 WRC στην πρώτη ειδική της ημέρας, αλλά ο ρυθμός του ήταν σε κορυφαίο επίπεδο και δεν έμεινε πίσω στην μάχη για τις πρώτη θέση.
Πίσω από τους δύο ακολουθεί ο Dani Sordo, ο οποίος εκμεταλλεύτηκε στο έπακρο την σειρά εκκίνησης, αφού εκκινεί τελευταίος από τους οδηγούς του WRC. Ο Ισπανός θα μπορούσε να κινηθεί πιο γρήγορο, καθώς το i20 Coupe WRC του έδινε πολύ καλή αίσθηση και το «έκανε ό,τι ήθελε».
Μάχη για την 4η θέση δίνουν οι Kris Meeke και Elfyn Evans, με τον Ουαλό της M-Sport να είναι μόλις ενάμιση δευτερόλεπτο μπροστά από τον οδηγός της Toyota.
Πίσω τους, στην 5η και 6η θέση ακολοθούν οι Φινλανδοί Jari-Matti Latvala και Esapekka Lappi. Ο Φινλανδός της Toyota χτύπησε μία πέτρα στην πρώτη ειδική, με την μόνη ζημιά στο Yaris WRC να είναι ένα μικρό σπάσιμο στο παρμπρίζ. Ο Φινλανδός της Citroen από την άλλη δυσκολεύτηκε να βρει τον τρόπο που έπρεπε να διαχειριστεί τα ελαστικά στις γλιστερές ειδικές διαδρομές.
Ο Ott Tanak παρόλο που εκκινούσε πρώτος κατάφερε να κρατήσει στο ελάχιστο τον χαμένο χρόνο, και βρίσκεται στην 8η, έχοντας επαφή με τους οδηγούς που βρίσκονται από πάνω του στην κατάταξη.
Ο Thierry Neuville έχασε περίπου 44 δευτερόλεπτα στην πρώτη ειδική της ημέρας, όταν στο 5ο-60 χιλιόμετρο χτύπησε μία πέτρα, με αποτέλεσμα να φύγει το πέλμα από το πίσω αριστερά ελαστικό.
Το ελαστικό του Neuville στο τέλος της SS2:
Την δεκάδα συμπληρώνει ο Marco Wikilson Bulacia, που είναι επικεφαλής του WRC2, με το Skoda Fabia R5.
O Teemu Suninen ξεκίνησε με τον χειρότερο δυνατό τρόπο τον αγώνα, αφού, περίπου, στο 16ο χιλιόμετρο της El Chocolate 1 είχε έξοδο, με αποτέλεσμα να αναγκαστεί να εγκαταλείψει.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | A.Mikkelsen/A.Jaeger | 35:27.4 |
2 | S.Ogier/J.Ingrassia | +1.6 |
3 | D.Sordo/C.Den Barrio | +1.1 |
4 | E.Evans/S.Martin | +7.0 |
5 | K.Meeke/S.Marshall | +1.5 |
6 | J.M.Latvala/M.Anttila | +7.5 |
7 | E.Lappi/J.Ferm | +3.4 |
8 | Ott Tanak/M.Jarveoja | +6.1 |
9 | T.Neuville/N.Gilsoul | +21.7 |
10 | M.W.Bulacia/F.Cretu | +1:29.2 |
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα από το Shakedown του Rally Μεξικού:
Δείτε το πρόγραμμα του Rally Μεξικού, αλλά και την τηλεοπτική κάλυψη των ειδικών εδώ.
Δείτε τι έγινε στην χθεσινή υπερειδική εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify