Το δεύτερο μισό της δεύτερης ημέρας του Rally Μόντε Κάρλο έκρυβε αρκετό δράμα, κλαταρίσματα και μεγάλες αλλαγές στην γενική κατάταξη.
Για το δεύτερο loop των ειδικών της δεύτερης ημέρας του Rally Μόντε Κάρλο οι οδηγοί της Citroen επέλεξαν 3 χειμερινά ελαστικά με καρφιά, 1 πολύ μαλακό και 3 μαλακά. Οι Tanak και Meeke επέλεξαν 3 ελαστικά με καρφιά και 3 μαλακά. Οι Suninen/Evans και Loeb επέλεξαν 4 μαλακά και 2 χειμερινά με καρφιά. Οι Tidemand, Neuville και Mikkelsen 4 χειμερινά με καρφιά και 2 μαλακά.
Ο Sebastien Ogier έκανε πιο σωστή επιλογή ελαστικών σε σύγκριση με το πρώτο, και εκμεταλλευόμενος το λάθος του Neuville ανέβηκε στην πρώτη θέση, για πρώτη φορά στον αγώνα. Μάλιστα ο Γάλλος οδηγός της Citroen κέρδισε την πρώτη ειδική του loop. Στην τελευταία ειδική ο Ogier κινήθηκε με ασφάλεια, με αποτέλεσμα ο Neuville να μειώσει την μεταξύ τους διαφορά στα 2 δευτερόλεπτα.
Μόλις στην δεύτερη στροφή της πρώτης ειδικής του loop ο Thierry Neuville έκανε λάθος και έχασε περίπου 20 δευτερόλεπτα. Ο Βέλγος είχε στο αυτοκίνητό του τοποθετημένα τα χειμερινά ελαστικά με αποτέλεσμα να μην έχει την μέγιστη πρόσφυση στην στεγνή άσφαλτο, με αποτέλεσμα να μην στρίψει την στροφή και να πάει ευθεία σε έναν δρόμο «διαφυγής».
Στην τελευταία θέση του βάθρου βρίσκεται ο Andreas Mikkelsen, ο οποίος συνεχίζει σε αρκετά καλό ρυθμό. Ο Νορβηγός είχε δύο μεγάλες στιγμές στην 7η ειδική, τυχερός που συνέχισε χωρίς κάποια ζημιά.
Πίσω του στην 4η θέση ακολουθεί ο Jari-Matti Latvala, που ήταν ο μοναδικός οδηγός της Toyota που δεν είχε προβλήματα. Ο Φινλανδός σημείωσε ίδιο χρόνο με τον Ogier στην πρώτη ειδική του loop.
Ο Sebastien Loeb ρίσκαρε και πάλι με τα ελαστικά του, αφού επέλεξε μόλις 2 χειμερινά και καρφιά, χάνοντας αρκετά χρόνο στην πρώτη ειδική. Στην επόμενη ήταν ο ταχύτερος, και σε συνδυασμό με τα προβλήματα των υπολοίπων ανέβηκε στην τρίτη θέση. Ωστόσο, στην τελευταία ειδική έχασε πάλι αρκετό χρόνο και έπεσε στην 5η θέση.
Στην 6η θέση ανέβηκε ο Elfyn Evans, ο οποίος κατάφερε να σημειώσει τον 2ο χρόνο στην 7η ειδική διαδρομή. Στην 7η θέση τον ακολουθεί ο Ott Tanak, ο οποίος είχε κλατάρισμα στην 7η ειδική, και σταμάτησε να το αλλάξει, χάνοντας πάνω από 2 λεπτά.
Ο Kris Meeke έχασε σχεδόν 4 λεπτά στην 7η ε.δ όταν έσπασε η ζάντα του Yaris WRC και ταλαιπωρήθηκε αρκετά για να αλλάξει τον σπασμένο τροχό. Αυτή ήταν η τρίτη ζάντα που σπάει μέσα σε 2 ημέρες αγώνα. Στην τελευταία ειδική είχε και πρόβλημα με τον αποσβεστήρα, με την ζημιά να προκαλείται από τον σπασμένο τροχό.
Την δεκάδα συμπληρώνουν οι πρωτοπόροι του WRC2, Gus Greensmith με το Ford Fiesta R5 και Yoann Bonatto, με το Citroen C3 R5
Ο Esapekka Lappi έσπασε το εμπρός δεξιά ψαλίδι και ημιαξόνιο λίγο μετά το 17ο χιλιόμετρο της 6ης ειδικής, όπως μας ενημέρωσε ο απεσταλμένος μας στο Rally Μόντε Κάρλο, Δημήτρης Βούρδας, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει. Ο Pontus Tidemand έσπασε κι αυτός το εμπρός αριστερό ψαλίδι, με αποτέλεσμα να εγκαταλείψει μέσα στην ειδική.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος /Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | Sebastien Ogier/Julien Ingrassia | 1:37:17.3 |
2 | Thierry Neuville/Nicolas Gilsoul | +2.0 |
3 | Andreas Mikkelsen/Anders Jaeger | +1:15.7 |
4 | Jari-Matti Latvala/Miikka Anttila | +7.4 |
5 | Sebastien Loeb/Daniel Elena | +0.8 |
6 | Elfyn Evans/Scott Martin | +21.6 |
7 | Ott Tanak/Martin Jarveoja | +47.4 |
8 | Kris Meeke/Sebastian Marshall | +2:58.1 |
9 | Gus Greensmith/Elliott Edmondson | +1:27.1 |
10 | Yoann Bonatto/Benjamin Boulloud | +6.6 |
Δείτε το πρόγραμμα του αγώνα εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify