Rally Recce – Rally Πορτογαλίας: «Σκληρή» επιστροφή στην Ευρώπη

Το Rally Πορτογαλίας αποτελεί τον 7ο γύρο του WRC και η στήλη ‘Rally Recce’ είναι εδώ για να σας προετοιμάσει για αυτόν τον ιδιαίτερα σκληρό αγώνα.

Το Rally Πορτογαλίας διεξήχθη για πρώτη φορά το 1967 και συμπεριλήφθηκε στο καλεντάρι του WRC το 1973, όπου και έμεινε για 26 χρόνια, μέχρι και το 2001. Αυτό έγινε εξαιτίας των αρκετά κακών καιρικών συνθηκών που επικρατούσαν εκείνο το τριήμερο(δείτε την ανασκόπηση του αγώνα του 2001 πιο κάτω). Το Rally κατάφερε να επιστρέψει στο παγκόσμιο πρωτάθλημα το 2007.

Τις περισσότερες νίκες στον αγώνα μοιράζονται οι Markku Allen και Sebastien Ogier, που έχουν από πέντε νίκες. Στους κατασκευαστές από 8 νίκες έχουν οι Citroen και η Lancia.

Το φετινό πρόγραμμα του Rally Πορτογαλίας περιλαμβάνει 18 ειδικές διαδρομές, με τα αγωνιστικά χιλιόμετρα να φτάνουν τα 306.97.

Την Παρασκευή, πρώτη ημέρα του αγώνα τα πληρώματα θα έχουν να αντιμετωπίσουν νέες ειδικές, καθώς χρησιμοποιήθηκαν τελευταία φορά το 2001.

Ο Jari-Matti Latvala δήλωσε για τις ειδικές της πρώτης μέρας: «Έχω βρεθεί εκεί για δοκιμές το 2016 με την Volkswagen, οπότε ξέρω τι να περιμένω, είναι πολύ σκληρές ειδικές, δεν είναι σαν τις άλλες ειδικές όπως η Fafe που έχει μαλακή επιφάνεια, εκεί οι ειδικές είναι σκληρές. Θα είναι πιο δύσκολο για τα ελαστικά αλλά θα έχουμε και πιο πολύ πρόσφυση.»

Το Σάββατο είναι η μεγαλύτερη ημέρα του αγώνα, και περιλαμβάνει γνωστές στα πληρώματα ειδικές. Επίσης περιλαμβάνει και την μεγαλύτερη ειδική του αγώνα, την Amarante μήκους 37.60 χλμ.

Για τις ειδικές της δεύτερης ημέρας ο Neuville, δήλωσε: «πρέπει να προσέχεις συνεχώς, γιατί αλλάζει συνεχώς η πρόσφυση, υπάρχουν διαφορετικές επιφάνειες, σε μερικά σημεία ίσως έχει αρκετή άμμο, και στο δεύτερο πέρασμα οι ειδικές μπορούν να γίνουν αρκετά σκληρές. »

Η τρίτη και τελευταία ημέρα του αγώνα δεν έχει υποστεί αλλαγές από τον περσινό αγώνα, έτσι τα πληρώματα δεν θα έχουν να κάνουν αρκετή δουλειά με τις σημειώσεις. Η Κυριακή περιλαμβάνει ίσως την πιο γνωστή ειδική διαδρομή, την Fafe, η οποία θα είναι και η PowerStage στο δεύτερο πέρασμα της.

Εκπλήξεις είχαν και οι συμμετοχές του Rally Πορτογαλίας, αφού ο Sebastien Loeb αντικατέστησε τον Andreas Mikkelsen, μετά από απογοητευτική απόδοση του τελευταίου στο Rally Χιλής. Ο Loeb μόλις στην πρώτη του συμμετοχή σε χωμάτινο αγώνα με την Hyundai κατάφερε να τερματίσει στην τρίτη θέση, μετά από μία μεγάλη μάχη με τον Sebastien Ogier.

«Το να μπορώ να μάχομαι με αυτούς, στην ηλικία μου, είναι αρκετά καλό, ήμουν πολύ χαρούμενος που ήμουν σε αυτή την μάχη,» δήλωσε μεταξύ άλλων ο 9 φορές πρωταθλητής.

«Αυτό που με ικανοποιεί είναι ότι μπορούσα να σημειώσω καλούς χρόνους στις ειδικές και να μάχομαι με τον καλύτερο οδηγό του σήμερα [Sebastien Ogier]. Είμαι χαρούμενος που ήμουν σε αυτή την κατάσταση, γιατί δεν είναι εύκολο να έρχεσαι έξι χρόνια μετά, να κάνεις μερικούς αγώνες, κάνοντας τις δοκιμές για τον αγώνα ενάμιση μήνα πριν, με τους άλλους οδηγούς να έχουν βρει τον ρυθμό τους από την Αργεντινή, ενώ εσύ προσπαθείς να τον βρεις,» πρόσθεσε ο Γάλλος.

Επίσης το ντεμπούτο του με WRCar θα κάνει ο Gus Greensmith, που θα οδηγήσει το τρίτο Ford Fiesta WRC της ομάδας της M-Sport.

Δείτε τις συμμετοχές του Rally Πορτογαλίας εδώ.

Δείτε το preview του Rally Πορτογαλίας:

Και την ανασκόπηση του αγώνα του αρκετά δύσκολου αγώνα του 2001:

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

MotoGP: Το πρόγραμμα του GP Ιταλίας

Next Article

Μέσα από το sim racing έμαθε το στιλ του Verstappen ο Norris

Related Posts