Ο Kalle Rovanpera διατηρήθηκε στην κορυφή του Rally Σαφάρι έπειτα από την απαιτητική δεύτερη μέρα αγωνιστικής δράσης, με τον ομόσταβλό του, Elfyn Evans, να βρίσκεται σε μακρινή απόσταση από τον Φινλανδό. Τρίτος ο Takamoto Katsuta, συμπληρώνοντας την τριάδα για την Toyota.
Σάββατο στην Κένυα, και τα πληρώματα ανέμεναν με δέος τα 150 χιλιόμετρα ειδικών διαδρομών της ημέρας. Ανάμεσα σε εκπληκτικά τοπία και ταχύτατους δρόμους γύρω από τη λίμνη Elmenteita, ο πρωτοπόρος του πρωταθλήματος Rovanpera υιοθέτησε μια ώριμη προσέγγιση με σκοπό να διατηρήσει τη θέση του.
Η πιο τρομερή επίδοση του νεαρού Φινλανδού ήρθε το απόγευμα της μέρας, όταν οι ουρανοί άνοιξαν και οι δύο τελευταίες ειδικές θύμιζαν σε σημεία περισσότερο ποτάμια παρά δρόμους. Εκεί που οι περισσότεροι θα οδηγούσαν συντηρητικά, ο ίδιος πίεζε και κατάφερε να επεκτείνει την διαφορά του από τον δεύτερο Έβανς στα 40,3 δευτερόλεπτα.
Τα άλλα δύο εργοστασιακά Toyota των Katsuta και Ogier ολοκλήρωσαν την ημέρα στην τρίτη και τέταρτη θέση αντίστοιχα, κινούμενοι ταχύτατα σε όλες τις διαδρομές του Σαββάτου, δίχως προβλήματα και έχοντας ως στόχο να φέρουν εις πέρας το 1-2-3-4 για τον Ιάπωνα κατασκευαστή το μεσημέρι της Κυριακής.
Παρά την έξοδό του στην τελευταία ειδική της ημέρας, ο Thierry Neuville είναι προς το παρόν πέμπτος, ενώ δέχτηκε και ποινή 10 λεπτών λόγω της τελικής εγκατάλειψής του! Φανερά απογοητευμένος από την ταχύτητα και την αξιοπιστία του i20 Rally1, αναγκάστηκε να επιδιορθώσει και την ανάρτηση του αυτοκινήτου πριν την άτυχη στιγμή στην SS13 που αναφέραμε παραπάνω.
Ο Oliver Solberg συνέχισε να κερδίζει εμπειρίες, τερματίζοντας την μέρα στην έκτη θέση, αν και του επιβλήθηκε ποινή 70 δευτερολέπτων, αφού σταμάτησε για να επισκευάσει τη λυγισμένη ανάρτηση του Hyundai i20 Rally1 μετά το SS8. Φάνηκε πάντως πως διασκέδαζε στις λασπωμένες συνθήκες, δηλώνοντας πως “αυτό είναι το αληθινό ράλι”.
Ο Ιορδάνης Σερδερίδης ολοκλήρωσε την μέρα μέσα στην δεκάδα, συνεχίζοντας να οδηγεί με συντηρητικό ρυθμό στις δύσκολες συνθήκες, αδυνατώντας να αποφύγει καθυστερήσεις λόγω της λάσπης, έχοντας ως τελικό στόχο να φέρει το Puma Rally1 στον τερματισμό του αγώνα.
Τα Ford Puma των Greensmith, Fourmaux, Loeb και Breen επέστρεψαν στην αγωνιστική δράση σήμερα, όμως αντιμετώπισαν πάρα πολλά προβλήματα. Ο Βρετανός τούμπαρε στην SS8, ενώ ο Craig Breen (που βρέθηκε έβδομος στο τέλος της ημέρας) είχε και ο ίδιος μηχανικά προβλήματα, αλλά και τον ομόσταβλό του Fourmaux να τον εμποδίζει στην SS9 έπειτα από κλατάρισμα. Ο Γάλλος αργότερα εγκατέλειψε και αυτός, ενώ παράλληλα ο Sebastien Loeb σημείωνε δυνατούς χρόνους, αλλά έχασε την μπροστινή αριστερή ανάρτηση του Puma στην τελευταία ειδική, διατηρώντας όμως την δέκατη θέση.
Η μεγάλη απώλεια της ημέρας ήταν αυτή του Εσθονού πρωταθλητή Ott Tanak. Βρισκόταν στην τέταρτη θέση, μόλις 30 δευτερόλεπτα πίσω από τον πρώτο Rovanpera, όμως η κακή αξιοπιστία χτύπησε ξανά, και εγκατάλειψε με θέμα στον κινητήρα. Βρίσκεται στην εντέκατη θέση, 7 λεπτά πίσω από τον Loeb.
Η αγωνιστική δράση συνεχίζεται αύριο Κυριακή στις 07:05 ώρα Ελλάδος και την SS14 (Oserian 1), με το τελευταίο loop 3 ειδικών και 82,7 χιλιομέτρων να στέκεται ανάμεσα στα πληρώματα και τον τερματισμό.
Αναλυτικά η κατάταξη στο τέλος της συναρπαστικής δεύτερης ημέρας του Rally Safari:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify