Ο Ott Tanak βρίσκεται με μεγάλη διαφορά στην πρώτη θέση του Rally Σουηδίας με τους Andreas Mikkelsen και Esapekka Lappi να μοιράζονται την δεύτερη θέση.
Ο Εσθονός κέρδισε τις 3 από τις 5 ειδικές και σχεδόν διπλασίασε την διαφορά που είχε από τον δεύτερο, και οδεύει προς με άνεση προς την πρώτη του φετινή νίκη.
Ο Lappi ψαλίδιζε την διαφορά από τον Mikkelsen σε κάθε ειδική, με την διαφορά μετά και την SS15 να βρίσκεται στα 4 δέκατα υπέρ του Νορβηγού. Στο τέλος της ημέρας η δυο τους είχαν σημειώσει ακριβός τον ίδιο συνολικό χρόνο, και μοιράζονταν την δεύτερη θέση.
Ο Mikkelsen είχε την στιγμή του στην SS13, αφού έχασε την πρόσφυση και πέρασε μέσα από το snowbank. Ο Νορβηγός ήταν τυχερός που δεν κόλλησε, και σε προκάλεσε ζημιά στο αυτοκίνητό του.
Στην 4η θέση βρίσκεται ο Thierry Neuville που είχε την στιγμή του στην SS14, κάνοντας ένα 360 spin μέσα σε ένα snowbank. Παρά την έξοδο σημείωσε τον δεύτερο χρόνο στην ειδική, πίσω από τον Ogier.
Ελάχιστα πιο πίσω στην 6η θέση ακολουθεί ο Elfyn Evans, που κινήθηκε σε ίδιους ρυθμούς με τους υπόλοιπους οδηγούς αυτής της μάχης.
Ο Kris Meeke δεν κατάφερε να κινηθεί σε καλό ρυθμό ούτε στο απογευματινό loop, με αποτέλεσμα να χάσει την επαφή του με τους οδηγούς που μάχονται μπροστά του.
Ο Sebastien Loeb ήταν ο μόνος που είχε 5 ελαστικά, και αυτό έγινε από λάθος συνεννόηση και όχι από επιλογή. Παρά το ένα λιγότερο ελαστικό ο Γάλλος κατάφερε να ανεβάσει τον ρυθμό του, και βρίσκεται στην μάχη της 6ης θέση.
Ο Pontus Tidemand ήταν αρκετά πιο γρήγορος από το πρωί σημειώνοντας παραπλήσιους χρόνους με τους οδηγούς που εκκινούσαν κοντά του, και με την εγκατάλειψη του Suninen κέρδισε ακόμα μία θέση.
Την δεκάδα συμπληρώνουν οι πρωτοπόροι του WRC2, Ole Christian Veiby, με το Volkswagen Polo R5, και ο Jari Huttunen, με το Skoda Fabia R5. Ο Νορβηγός είναι ο πρωτοπόρος του WRC2Pro.
Στην Citroen έπαιξαν παιχνίδια στρατηγικής με τον Sebastien Ogier, για να βοηθήσουν τον Esapekka Lappi όσο μπορούσαν. Ο Γάλλος ήταν να εκκινήσει δεύτερος, πίσω από τον Gronholm, αλλά καθυστερούσε να μπει στην ειδική, παίρνοντας εκκίνηση ακριβός μπροστά από τον Φινλανδό για να έχει ο teammate όσο γίνεται πιο καθαρό δρόμο. Στην προσγείωση στο Colin’s Crest έχασε το πίσω μέρος του C3 WRC, και παραλίγο να χτυπήσει τα δέντρα στην επόμενη στροφή.
Η στιγμή του Ogier:
Ο Jari-Matti Latvala είχε έξοδο στα πρώτα χιλιόμετρα της τρίτης ειδικής του loop, με τους θεατές να τον επαναφέρουν στον δρόμο. Στην ίδια ειδική ο Marcus Gronholm έχασε τελείως τα φρένα στο Yaris WRC. Και οι δύο ολοκλήρωσαν το loop χωρίς άλλα προβλήματα.
Ο Teemu Suninen ήταν ο ταχύτερος μέχρι και σχεδόν το τέλος της SS14, όπου λίγο πριν το τέλος της ειδικής έχασε το πίσω μέρος του Fiesta WRC, με αυτό να καταλήγει με το πίσω δεξιά μέρος πάνω σε ένα δέντρο, αυτό είχε ως αποτέλεσμα να προκαλέσει ζημιά στο roll cage, αναγκάζοντας το Φινλανδικό πλήρωμα να εγκαταλείψει. Οι μηχανικοί της M-Sport προσπαθούν να επισκευάσουν την ζημιά στο cage του Fiesta WRC, και πιθανότατα θα τα καταφέρουν, αφού είναι ζημιά μόνο μία μπάρα.
Η ζημιά στο Fiesta WRC του Φινλανδού:
Δείτε τα καλύτερα στιγμιότυπα του πρωινού loop στο βίντεο που ακολουθεί:
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Πλήρωμα | Χρόνος/Διαφορά από τον προηγούμενο |
1 | O.Tanak/M.Jarveoja | 2:19:31.7 |
2 | A.Mikkelsen/A.Jaeger | +54.5 |
3 | E.Lappi/J.Ferm | +0.0 |
3 | T.Neuville/G.Gilsoul | +2.3 |
5 | E.Evans/S.Martin | +11.9 |
6 | K.Meeke/S.Marshall | +27.8 |
7 | S.Loeb/D.Elena | +1.6 |
8 | P.Tidemand/O.Floene | +1:29.9 |
9 | O.C.Veiby/J.Andersson | +2:15.4 |
10 | J.Huttunen/A.Linnaketo | +12.0 |
Δείτε το αναλυτικό πρόγραμμα του Rally Σουηδίας εδώ.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify