Στον τρόπο που πατούσε το γκάζι οφείλεται το turbo lag που είχε ο Verstappen

Στον τρόπο με τον οποίον πατούσε το γκάζι οφείλεται το πρόβλημα με το turbo lag που αντιμετώπισε ο Max Verstappen κατά την διάρκεια του Βρετανικού Grand Prix.

Κατά την διάρκεια των κατατακτήριων δοκιμών, ο Ολλανδός έκανε παράπονα στο team radio ότι αντιμετωπίζει turbo lag. Αυτό πιστεύει ότι του κόστισε περίπου 2 δέκατα και ίσως την pole position.

O επικεφαλής της Red Bull, Christian Horner, πιστεύει ότι το πρόβλημα αυτό προκλήθηκε εξαιτίας της βελτίωσης του σασί της ομάδας, καθώς τώρα πλέον ο Verstappen μπορεί να πατά πιο δυνατά το γκάζι, και άρα η ρύθμιση που είχε κάνει η Honda θέλει βελτίωση.

«Νομίζω έχει απλά να κάνει με την ταχύτητα στην οποία ο Max πατούσε το γκάζι. Ήταν κάτι που δεν το είχαμε ξαναδεί στο παρελθόν. Είναι από αυτά τα πράγματα που μπορείς να τα φτιάξεις στο δυναμόμετρο,» δήλωσε ο Horner.

«Νομίζω είναι θέμα της Honda, αλλά δεν δείχνουν να ανησυχούν γι’αυτό.»

Ο τεχνικός διευθυντής της Honda F1, Toyoharu Tanabe, εξήγησε ότι η ομάδα του αναλύει στην μονάδα R&D (έρευνας και ανάπτυξης που έχουν στην Sakura) τα δεδομένα για να βρει «τι ρύθμιση πρέπει να αλλάξουμε ή πόσο πρέπει να την αλλάξουμε για να εξαλείψουμε αυτό το πρόβλημα.

«Μιλήσαμε με τον Max [για αυτό το πρόβλημα], σε ποιο εύρος στροφών εμφανίστηκε, πώς το πατούσε το γκάζι και πότε ένιωθε να υπάρχει lag. Τότε κοιτάξαμε τον απτό ρυθμό.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ανάλυση: Η επιστροφή του ground effect είναι το αναγκαίο κακό

Next Article

Ο Jenson Button οδηγεί μετά από 10 χρόνια την Brawn GP BGP 001 [video]

Related Posts