Αρκετά ισορροπημένες φαίνεται να είναι οι φετινές γόμες μεταξύ τους, με την Pirelli να εκδίδει τα πρώτα στοιχεία για τη διαφορά στους χρόνους από ελαστικό σε ελαστικό.
Οι ομάδες είχαν την πρώτη τους επαφή με τις νέες γόμες της Pirelli, οι οποίες είναι πιο μαλακές σε σχέση με το 2017, ώστε να υπάρχει μεγαλύτερη ποικιλία στις στρατηγικές και να αποφευχθούν οι αγώνες με ένα μόλις pit stop.
Στο οχταήμερο των δοκιμών, οι ομάδες δοκίμασαν πέντε γόμες, που θα δούμε και να χρησιμοποιούνται περισσότερο μέσα στη χρονιά: τη μέση, τη μαλακή, την πολύ μαλακή, την ultrasoft και την hypersoft.
Η Pirelli εξέδωσε τα πρώτα στοιχεία με τις διαφορές ανάμεσα σε αυτές τις γόμες.
Διαφορά από:
Μέση σε Μαλακή: 0.8 δλ.
Μαλακή σε Πολύ μαλακή: 0.4 δλ.
Πολύ μαλακή σε Ultrasoft: 0.6 δλ.
Ultrasoft σε Hypersoft: 0.7-0.8 δλ.
Φυσικά, αυτές οι τιμές είναι κατά προσέγγιση, και με δεδομένο ότι στην πίστα της Βαρκελώνης έχει περαστεί νέα άσφαλτος.
Μάλιστα, όπως τόνισε κι ο επικεφαλής της Pirelli για την F1, Mario Isola, οι εκτιμήσεις έγιναν με τον μέσο όρο διάφορων ομάδων.
Πιο συγκεκριμένα, δήλωσε:
«Η πίστα έχει πολύ διαφορετικά χαρακτηριστικά σε σχέση με πριν. Η παλιά ήταν πολύ πιο σκληρή, προκαλούσε μεγαλύτερη φθορά, ήταν κατάλληλη για περισσότερο σκληρές γόμες.
«Αυτή η άσφαλτος είναι πιο ομαλή, αλλά έχει πολύ καλή πρόσφυση. Αυτό σημαίνει ότι έχουμε λιγότερη φθορά, γιατί η άσφαλτος δεν καταπονεί τα ελαστικά, αλλά υπάρχει και πρόσφυση.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify