Τι μπορούμε να περιμένουμε από το Γαλλικό Grand Prix

Στην πίστα του Paul Ricard, όλες οι ομάδες έχουν κάτι να αποδείξουν, αλλά ελάχιστες έχουν τα εχέγγυα για να τα καταφέρουν.

Το πόσο τεχνικό και απαιτητικό σε κάθε τομέα (αεροδυναμική, κινητήρας, μηχανική πρόσφυση) είναι το Circuit Paul Ricard, είναι κάτι που δεν αναφέρεται όσο θα έπρεπε.

Ως πίστα που ανακατασκευάστηκε για να χρησιμοποιείται κατά κύριο λόγο για δοκιμές, η διαδρομή στα βόρεια της Μασσαλίας προσφέρει μία ξεχωριστή πρόκληση για τα μονοθέσια.

Η ευθεία Mistral βάζει σε μεγάλη δοκιμασία του κινητήρες, ενώ το τρίτο sector απαιτεί από τον οδηγό απόλυτη ακρίβεια, κι από το μονοθέσιο να βρίσκει πρόσφυση εκεί που -φαινομενικά- δεν υπάρχει.

Σε αυτό το περιβάλλον, όλες οι ομάδες θα παλέψουν να δείξουν έχουν το πακέτο για να αποδώσουν τα μέγιστα.

Εμείς περιμένουμε να δούμε…:

Τη Mercedes ξανά μπροστά, έστω κι οριακά

Daimler Global Media Site

Στην επιστροφή της Γαλλίας στο πρωτάθλημα, ο Lewis Hamilton κυριάρχησε με τη Mercedes, εκμεταλλευόμενος όχι μόνο το χάος της εκκίνησης, αλλά και τον απτό ρυθμό της W09, που «πατούσε» εξαιρετικά σε κάθε κομμάτι της πίστας.

Σε αυτό θα ποντάρει και φέτος η γερμανική ομάδα, η οποία γνωρίζει ότι έχει σαφές μειονέκτημα έναντι της Ferrari στις ευθείες, αλλά μπορεί να ανακτήσει και με το παραπάνω αυτόν τον χαμένο χρόνο στα κλειστά κομμάτια. Το τρίτο sector είναι ‘Mercedes territory’ (που θα έλεγαν και οι Άγγλοι) και όχι άδικα, αφού έχει αποδειχθεί περίτρανα μέχρι τώρα πως το φετινό τους μονοθέσιο είναι πολύ μπροστά από τον ανταγωνισμό στις μέσης και χαμηλής ταχύτητας καμπές.

Μόνο ερωτηματικό είναι οι αρκετά υψηλές θερμοκρασίες που θα επικρατούν καθ’όλη τη διάρκεια του τριημέρου, και στις οποίες φαίνεται να «ζωντανεύει» η Ferrari. Αυτό θα έχει ενδιαφέρον, ειδικά στον αγώνα, όπου η διαχείριση των ελαστικών θα είναι και πάλι ρυθμιστής.

 

Τη Renault να κρατά το μομέντουμ από το Μόντρεαλ

Renault Mediacentre

Το 2018, η Renault απέσπασε 6 βαθμούς στον εντός έδρας αγώνα της, με τον Nico Hulkenberg να έρχεται 9ος, μία θέση πίσω από τον -εξαιρετικό- Carlos Sainz.

Φέτος, η R.S.19 έχει δείξει πως, αν και ακόμα δεν διαθέτει τον κινητήρα των Mercedes και Ferrari, εντούτοις μπορεί να τα πάει καλά σε πίστες που παίζει ρόλο η PU, και το Paul Ricard είναι τέτοιο σιρκουί.

Έπειτα, έχει γίνει εδώ και εβδομάδες γνωστό πως θα έρθουν αρκετές αναβαθμίσεις (άγνωστο τι φύσης θα είναι αυτές), ώστε να αυξηθούν οι πιθανότητες για ένα καλό αποτέλεσμα στα πάτρια εδάφη.

Και, ίσως το πιο σημαντικό, η Renault προέρχεται από ένα πολύ θετικό για την ίδια τριήμερο. Ο Καναδάς έδρασε σαν τονωτική ένεση για τους Γάλλους, που ήθελαν να δουν τους κόπους να ανταμείβονται, και πάνε με διαφορετική ψυχολογία (κι αρκετές γνώσεις) σε μία πίστα που μπορεί να τους ταιριάξει.

Μοναδικό «ερωτηματικό» είναι η συμπεριφορά των ελαστικών – ένα ζήτημα που τους ταλαιπωρεί από την αρχή της χρονιάς.

 

Τη McLaren να επανέρχεται στην κανονικότητα

McLaren Media Site

Το τριήμερο στο Μόντρεαλ οφείλει να αποτελέσει μία κακή παρένθεση για το Woking. 

Κι αυτό, διότι το μονοθέσιο είναι πολύ καλό φέτος, οι οδηγοί αποδίδουν εξαιρετικά και η σταθερότητα υπήρχε μέχρι και τον Καναδά.

Στην ουσία, η McLaren θα πρέπει στη Γαλλία να γυρίσει στα επίπεδα που ήταν μέχρι και στο Μονακό. Έχει δείξει φέτος πως δεν «ψάχνει» τις πίστες που της ταιριάζουν, αλλά κυνηγά το αποτέλεσμα σε κάθε πίστα, όντας η κυρίαρχη δύναμη του midfield.

Ο Sainz έχει καλές μνήμες από τον περυσινό αγώνα στο Paul Ricard, κι ο Norris έχει εμφανίσει σημάδια οδηγού που προσαρμόζεται γρήγορα στις συνθήκες (αν και δεν έχει να θυμάται ευχάριστα τους δύο αγώνες του πέρυσι στην F2).

Την Alfa Romeo να βρίσκει αυτό που της λείπει

FCA Press

Έχουν περάσει τέσσερις αγώνες από την τελευταία βαθμολόγηση της Alfa Romeo, που μέχρι και το Μπακού, έμοιαζε να είναι η έκπληξη της χρονιάς στο μέσον του gird.

Ο Kimi Raikkonen μίλησε για αυτό, εντοπίζοντας τις αδυναμίες της C38 σε «κάποιες στροφές»:

«Τελευταία, δυσκολευόμαστε να βρούμε πρόσφυση, και για αυτό δεν είμαστε αρκετά γρήγοροι. Σε κάποιες στροφές όλα πάνε καλά, σε άλλες το μονοθέσιο έχει περίεργη συμπεριφορά.»

Αυτό το πρόβλημα ανέκυψε μετά την αφαίρεση της -παράνομης όπως απεδείχθη- εμπρός αεροτομής, στο Μπακού.

Έκτοτε, η ομάδα του Hinwil δεν έχει καταφέρει να βρει τα gains των άμεσων αντιπάλων της, που μοιάζουν να την προσπερνούν αγώνα με τον αγώνα, αλλά τώρα, σε μία πίστα που πέρυσι τα πήγε εξαιρετικά ο Leclerc, είναι η ευκαιρία της να ανακάμψει.

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

WRC Podcast (ep.01) - Ιδανικοί αυτόχειρες στην Toyota

Next Article

Από λάθος σε λάθος, και πάλι από την αρχή

Related Posts