Ο Fernando Alonso θα αναγκαστεί να χρησιμοποιήσει και τρίτο κινητήρα εσωτερικής καύσης, στην Αυστραλία, μετά την αστοχία υλικών στην μονάδα ισχύος του, στο GP της Σαουδικής Αραβίας.
Ο Alonso ξεκίνησε την φετινή σεζόν, με έναν τερματισμό στους βαθμούς και μία εγκατάλειψη, σε Σακχίρ και Τζέντα αντίστοιχα. Η αξιοπιστία του μονοθεσίου του εξακολουθεί να προβληματίζει τόσο τον ίδιο όσο και την ομάδα του, με δεδομένο ότι η Alpine αναγκάζεται να τοποθετήσει και τρίτο κινητήρα εσωτερικής καύσης(ICE) σε διάστημα τριών αγώνων. Έτσι λοιπόν ο Ισπανός βρίσκεται σε πολύ σύντομο χρονικό διάστημα στο φάσμα της επιβολής ποινών.
Αυτό συμβαίνει διότι ο κάθε οδηγός έχει δικαίωμα να χρησιμοποιήσει τρείς ICE κατά την διάρκεια της χρονιάς, με τον Alonso να φτάνει άμεσα το όριο αυτό. Σε κάθε περίπτωση, ο CEO της Alpine, Laurent Rossi, δεν φαίνεται να συμμερίζεται την γενικότερη ανησυχία, κάτι που φάνηκε στις δηλώσεις που πραγματοποίησε στο Auto Hebdo.
Ο Rossi έκανε λόγο για αστοχία της αντλίας νερού, στην A522 του δις παγκόσμιου πρωταθλητή στην Σαουδική Αραβία, που προκάλεσε μια σειρά προβλημάτων και οδήγησαν εν τέλει στην εγκατάλειψη του. Παράλληλα, επεσήμανε ότι τα ζητήματα που έχουν ανακύψει με την μονάδα ισχύος της Γαλλικής ομάδας, δεν προκαλούν ανησυχία για την συνέχεια του πρωταθλήματος, μιας και σχετίζονται με την διαφοροποίηση στην φιλοσοφία του σχεδιασμού της για φέτος.
Αναλυτικά όσα ανέφερε ο Laurent Rossi:
«Δεν αστόχησε ο κινητήρας, αλλά η αντλία νερού. Αυτό φυσικά προκάλεσε πρόβλημα στην ψύξη και τελικά μια αλληγορία γεγονότων, ο κινητήρας υπερθερμάνθηκε, ανέβηκε η θερμοκρασία του λαδιού, δημιουργώντας μεγαλύτερη ανησυχία. Ο Fernando είχε την δυνατότητα να συνεχίσει να οδηγεί, ο κινητήρας λειτουργούσε, προφανώς όμως σε μη ιδανικές συνθήκες. Προτιμήσαμε να αποσύρουμε το μονοθέσιο του, είχε αστοχήσει η αντλία νερού.
«Το πρόβλημα μας ήταν ότι το ίδιο το εξάρτημα της αντλίας διαλύθηκε εις τα εξ ων συνετέθη και έπεσε μέσα στον κινητήρα. Αν επιθυμούσαμε να επιδιορθώσουμε την βλάβη, θα έπρεπε να αλλάξουμε μόνο το συγκεκριμένο εξάρτημα και να δεχθούμε ποινή. Επομένως, ο κινητήρας αυτός πρακτικά χάθηκε. Ακόμα και αν η υπόσταση του δεν επηρεάστηκε άμεσα, για εμάς είναι ένας κινητήρας λιγότερος. Η βλάβη αυτή ήρθε ως αποτέλεσμα της νεότητας των στοιχείων που απαρτίζουν την μονάδα ισχύος.
«Ελπίζω ότι θα έχει διορθωθεί το ζήτημα μέχρι τον αγώνα στην Αυστραλία. Είναι ένα πρόβλημα νεότητας, δεν είχαμε την ευκαιρία μέχρι τώρα να αξιολογήσουμε την ποιότητα των υλικών που χρησιμοποιούμε, κάτι που ισχύει για το σύνολο των ομάδων. To πλεονέκτημα είναι ότι δεν πρόκειται για θέμα σχετικό με την κατασκευή ή το εσωτερικό του κινητήρα. Ο ίδιος ο κινητήρας, ο σχεδιασμός του και οι επιλογές που κάναμε στην αρχιτεκτονική του, δεν τίθενται σε αμφισβήτηση, δεδομένου ότι έχει την συμπεριφορά που αναμέναμε.»
Aκούστε το επεισόδιο του Undercut, σχετικά με τα όσα συνέβησαν στο GP της Σαουδικής Αραβίας.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify