Ο Sebastian Vettel θεωρεί πως έχασε πολύτιμο χρόνο από τις δεύτερες ελεύθερες δοκιμές της Παρασκευής στο circuit Gilles Villeneuve, πίσω από το αυτοκίνητο του Lewis Hamilton.
Ο Γερμανός σε επικοινωνία με την ομάδα του μέσω του team radio παραπονέθηκε για την καθυστέρηση που του προκαλούσε ο Lewis Hamilton στο FP2.
Ο Vettel, μην έχοντας καθαρό δρόμο μπροστά του, περιορίστηκε από το ρυθμό και τα λάθη του Βρετανού μη μπορώντας να εξομοιώσει μερικούς γύρους σε ρυθμό αγώνα.
«Ήταν κάπως ενοχλητικό επειδή κόλλησα λίγο πίσω του,» ανέφερε ο Vettel μετά το FP2.
«Ήθελα να κάνω μερικούς συνεχόμενους γύρους για να πάρω καλή αίσθηση από το αυτοκίνητο. Ο Hamilton έχτισε διαφορά, μετά έκανε ένα λάθος, μετά ξανάχτισε, μετά ξανάκανε λάθος, κι έτσι ήμουν άτυχος».
«Μου χάλασε λίγο το ρυθμό αλλά προς το τέλος κατάλαβα τη χρειαζόμασταν. Το πρόβλημα ήταν πως όταν προσπαθείς να κάνεις συνεχόμενους γύρους μέσα στο κυκλοφοριακό, δεν είναι και το πιο ιδανικό.
«Είμαι σίγουρος ότι δεν το έκανε επίτηδες, προσπαθούσε να κάνει το ίδιο, να πάρει την αίσθηση του αυτοκινήτου. Αλλά ήταν γλιστερά σήμερα και ήταν εύκολο να κάνεις λάθη – το έχασα 2 φορές».
Ο Hamilton έμεινε έκπληκτος όταν έμαθε πως ο Vettel παραπονέθηκε λέγοντας: «Για ποιο λόγο να παραπονεθείς! Είναι ελεύθερες δοκιμές, φίλε!».
«Είναι δύσκολη πίστα από άποψη κυκλοφοριακού. Είχα κάποιον μπροστά μου και έπρεπε να δημιουργήσω απόσταση ασφαλείας και αυτό σημαίνει πως και ο άλλος πρέπει να δημιουργήσει απόσταση ασφαλείας. Έτσι πάει, δεν είναι να το πάρεις επί προσωπικού».
Ωστόσο, ο Βρετανός πρωταθλητής πρότεινε πως κάτι πρέπει να γίνει όσον αφορά τους οδηγούς που δημιουργούν διαφορά ασφαλείας στη μεγάλη ευθεία πριν την τελευταία στροφή καθώς μπορεί να οδηγηθούν σε μεγάλες διαφορές ταχύτητας μεταξύ των αυτοκινήτων, με ό,τι αυτό συνεπάγεται:
«Περνώντας τη μεγάλη ευθεία με περισσότερο από 200 μίλια την ώρα, υπάρχουν άνθρωποι που προσπαθούν να φτιάξουν διαφορά για να ξεκινήσουν το γύρο τους.
«Φαίνονται σαν μία κουκκίδα όταν έχεις απόσταση και μετά με την κουκκίδα, πριν το καταλάβω, έχω διαφορά 100-200 χλμ/ώρα μπροστά μου και έχουν ρυθμό σαλιγκαριού και αυτό είναι επικίνδυνο.
«Κάποια μέρα κάποιος θα την πατήσει, για αυτό λέω να ευαισθητοποιηθούμε και να βρούμε μια διαφορά στη στροφή 10 και μετά να γκαζώσεις και να μη κόψεις. Θα είναι ασφαλέστερο για όλους. Έχουμε την ενημέρωση των οδηγών όπου μπορούμε να το αναφέρουμε».
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify