Ο αγωνιστικός διευθυντής της Formula 1, Charlie Whiting λέει πως η αύξηση του χρόνου που θα απαιτείται από έναν οδηγό για να βγει από το μονοθέσιο δεν είναι μεγάλη θυσία μπροστά στην αυξημένη ασφάλεια που θα προσφέρει ένα σύστημα προστασίας cockpit.
Με τις προσπάθειες για την εισαγωγή του Halo ή του Aeroscreen το 2017 να συνεχίζονται, ο Whiting επιμένει ότι η βασική προτεραιότητα είναι να σώζονται ζωές ακόμα και χρειαστούν να γίνουν κάποιες θυσίες.
Για τους ανθρώπους ασφαλείας της πίστας και για το Ιατρικό προσωπικό είναι σημαντικό να μπορεί ο οδηγός να βγει εύκολα από το μονοθέσιο. Ο Whiting πιστεύει ότι και στις δύο εκδοχές του συστήματος η διαδικασία να βγει ο οδηγός είναι σχεδόν ίδια οπότε δεν θα υπάρξει σημαντικό πρόβλημα.
«Βλέποντας το πραγματικό άνοιγμα δεν φαίνεται κάποια πραγματική διαφορά ανάμεσα στις δύο εκδοχές»
«Και οι δύο προτάσεις συνδέονται με το μονοθέσιο στα ίδια σημεία. Το πάνω άνοιγμα και στις δύο εκδοχές είναι σχεδόν ίδιο»
Στην συνέχεια ο Whiting αποκάλυψε ότι στα πλαίσια της αξιολόγησης του Aeroscreen της Red Bull, o Daniel Ricciardo ολοκλήρωσε με απόλυτη επιτυχία μια δοκιμή άμεσης εξόδου από το μονοθέσιο.
«Κάναμε δοκιμής άμεσης εξόδου με τον Daniel την Πέμπτη για να δούμε αν θα τα καταφέρει, έκανε μόνο ένα γύρο αλλά ποτέ δεν ξέρεις τι μπορεί να συμβεί»
«Θέλαμε να είμαστε σίγουροι ότι θα μπορέσει να βγει αν χρειαστεί από το μονοθέσιο μέσα στον σωστό χρόνο. Τελικά τα κατάφερε, και αυτό σημαίνει ότι μπορεί να βελτιωθεί και άλλο»
«Οι ομάδες θα αναπτύξουν συστήματα που θα βοηθήσουν έτσι ώστε οι οδηγοί να μπορούν να βγαίνουν πιο εύκολα. Αλλά αν τελικά χρειαστεί να αυξήσουμε μερικά δευτερόλεπτα τον χρόνο που απαιτείται, τότε πιστεύω ότι κάτι τέτοιο είναι μικρό μπροστά στην ανάγκη για προστασία του κεφαλιού των οδηγών»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify