Η συνεδρίαση του Παγκοσμίου Συμβουλίου Μηχανοκίνητου Αθλητισμού της 4ης Δεκεμβρίου ενέκρινε αρκετές αλλαγές για το μέλλον του WRC, προετοιμάζοντάς το για τον υβριδισμό.
Τον Ιούνιο έχει γίνει η επίσημη παρουσίαση των κανονισμών του 2022, που θα φέρουν τον υβριδισμό και στο WRC, και χθες πήραν την επίσημη έγκριση της ομοσπονδίας. Οι τελικές λεπτομέρειες των κανονισμών θα έχουν οριστικοποιηθεί ως το πρώτο τρίμηνο του 2020.
Οι ομάδες θα μπορούν να χρησιμοποιήσουν το αμάξωμα από το αυτοκίνητο παραγωγής ή να κατασκευάσουν δικό τους σωληνωτό πλαίσιο, έχοντας την επιλογή scaling και στις δύο περιπτώσεις για να αλλάξουν οι διαστάσεις του αυτοκινήτου.
Θα υπάρχει κοινός κλωβός ασφαλείας, ο οποίος θα οριστεί από την FIA σε στενή συνεργασία με τους κατασκευαστές μετά από ενδελεχή έρευνα στα τωρινά WRCar, που έχει ως σκοπό να αυξηθεί η ασφάλεια και να κάνει την εξέλιξη των αυτοκινήτων πιο απλή για τις ομάδες.
Ο κινητήρας εσωτερικής καύσης θα παραμείνει ο ίδιος, αλλά με ελεγχόμενη εξέλιξη και θα ενισχυθεί με ένα ηλεκτρικό μοτέρ απόδοσης 100 kW (~134 hp). Ο ηλεκτροκινητήρας θα είναι ο ίδιος για όλες τις ομάδες, όπως και το sofware και το hardware. Έτσι, τα αυτοκίνητα θα έχουν την δυνατότητα να κινούνται πλήρως ηλεκτρικά μέσα στις πόλεις, ενώ θα έχουν διαθέσιμη την επιπλέον ισχύ στις ειδικές διαδρομές. Επίσης θα διατηρηθούν τα αεροδυναμικά βοηθήματα στο ίδιο επίπεδο με την τωρινή γενιά.
Επιπλέον οι ομάδες, από την νέα χρονιά, θα μπορούν να έχουν και δεύτερη -δορυφορική- ομάδα, με ένα αυτοκίνητο, που δεν θα προσμετρά στην κύρια ομάδα, άρα και δεν θα μπορεί να προσφέρει βαθμούς.
Ακούστε επίσης:
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify