Όπως σε κάθε καλοκαιρινό διάλειμμα των πρωταθλημάτων, έτσι και στο WRC ξεκινούν οι φήμες για τις αλλαγές στα line-up των ομάδων για την νέα σεζόν.
Κάθε χρόνο, δεκάδες φήμες, ελάχιστες τελικές κινήσεις.
Η αρχή φέτος έγινε με τη βρετανική εφημερίδα Motorsport News, στο σημερινό εξώφυλλό της αναφέρει πως ο Kalle Rovanpera έχει υπογράψει συμβόλαιο με την Toyota για το 2020. Η φήμη για αυτή την κίνηση υπήρχε από το 2018, και ανέφερε ότι το πλάνο της Ιαπωνικής ομάδας και του Tommi Makinen ήταν ο νεαρός Φινλανδός να αντικαταστήσει τον Jari-Matti Latvala ο οποίος θα αποσυρόταν από την ενεργό δράση.
Ο Rovanpera έχει ήδη δοκιμάσει το Yaris WRC, κατά την διάρκεια της εξέλιξης του, και οι άνθρωποι της Toyota είχαν μείνει έκπληκτοι με το πόσο γρήγορα προσαρμόστηκε στο αυτοκίνητα, παρά τα ελάχιστα χιλιόμετρα που έκανε, κι αυτό είναι που θα τον φέρει στις τάξεις της ομάδας τη νέα σεζόν.
Αυτό που είναι σχεδόν βέβαιο είναι πως η Toyota θα έχει 4 αυτοκίνητα σε μερικούς αγώνες το 2020, με τον Takamoto Katsuta να κάνει επιλεγμένους αγώνες.
Στο στρατόπεδο της Hyundai οι μόνοι σίγουροι που θα έχουν bucket του χρόνου είναι οι Thierry Neuville και ο Sebastien Loeb. Στο τέλος της χρονιάς χωρίς συμβόλαιο θα μείνουν οι Andreas Mikkelsen και Dani Sordo. Ο αγωνιστικός διευθυντής της ομάδας, Andrea Adamo, φαίνεται να εξετάζει αρκετά σενάρια για την νέα σεζόν, αφού ψάχνει για δεύτερο βασικό οδηγό, αφού ο Loeb θα κάνει πάλι part-time συμμετοχή.
Ο Dani Sordo πιθανότατα να κάνει κι αυτός επιλεγμένους αγώνες όπως και φέτος, και να μοιράζεται το αμάξι με τον Sebastien Loeb. Ερωτηματικό αποτελεί ο Andreas Mikkelsen κι αν αθτός θα θελήσει να παραμείνει στην ομάδα ή θα κοιτάξει να βρεθεί αλλού. Φυσικά για την θέση υπάρχουν κι άλλοι μνηστήρες, αφού ο Adamo επέλεξε τον Craig Breen για το τρίτο αυτοκίνητο στο Rally Φινλανδίας αλλά και ο Hayden Paddon, που καίγεται να επιστρέψει στο WRC.
Ακόμα παραμένει ερωτηματικό αν η Citroen θα έχει και πάλι τρία αυτοκίνητα το 2020. Στο τέλος της περσινής σεζόν ο Khalis Al Qassimi είχε κάνει ένα post στα social media ότι θα επιστρέψει το 2020, κι αυτό ίσως σημαίνει ότι θα ξανασυνεργαστεί με την Citroen. Φυσικά ο Άραβας θα κάνει επιλεγμένους αγώνες. Ο Al Qassimi ήταν αυτός που είχε φέρει τον Craig Breen στην ομάδα το 2016, οπότε αν γίνει η συνεργασία με την Citroen, ίσως επιστρέψει και ο Ιρλανδός.
Αν ο Mikkelsen δει την πόρτα της εξόδου από την Hyundai ίσως να είναι μονόδρομος μία επιστροφή στην Citroen, αν θέλει να παραμείνει στο WRC. Ο Νορβηγός στους τρεις αγώνες που είχε κάνει με την Γαλλική ομάδα είχε καταφέρει να πάρει ένα βάθρο, στο Rally Γερμανίας το 2017. Πέρα από τον Ιρλανδό και τον Νορβηγό ένας ακόμα διεκδικητής της θέσεις ίσως είναι ο Mads Ostberg, που θέλει να επιστρέψει στην μεγάλη κατηγορία.
Η ομάδα της M-Sport είναι αρκετά πιθανό να έχει κι αυτή τριπλό line-up οδηγών την νέα χρονιά, με τον Gus Greensmith να βρίσκεται μόνιμα στο bucket του τρίτου Fiesta WRC. Φέτος στην πρώτη του εμφάνιση με αυτοκίνητο WRC ήταν αρκετά καλός, δεν απογοήτευσε με την ταχύτητα που είχε, και με την οικονομική στήριξη της οικογένειας του είναι αρκετά πιθανό να βρεθεί στην μεγάλη κατηγορία. Οι Elfyn Evans και Teemu Suninen αναμένεται να παραμείνουν στις θέσεις τους.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify