WTCC|Slovakia| Αγώνες 1-2| Έσπασε το σερί της Chevrolet… (Review)

Σήμερα είχαμε για πρώτη φορά αγώνα του WTCC στην Σλοβακία στην πίστα Slovakia Ring έξω από την Μπρατισλάβα.

Ύστερα από 6 αγώνες που είχαμε φέτος σε Ιταλία,Ισπανία και Μαρόκο με νικητές τους οδηγούς της Chevrolet σήμερα στον 1 από τους δύο αγώνες, πιο συγκεκριμένα στον 1ο είχαμε την νίκη του Tarquini με την Lukoil Racing ενώ στον δεύτερο αγώνα είχαμε την νίκη του  Huff.

Αγώνας 1|Ένα-δύο για την Lukoil, άσχημα για Chevrolet!

Οι  δύο οδηγοί Gabriele Tarquini και Aleksei Dudukalo της Lukoil Racing κατάφεραν στον πρώτο αγώνα στο Slovakia Ring σήμερα να κάνουν το 1-2 με τον οδηγό της Chevrolet, Alain Menu να παίρνει στην 3η θέση.

Ο Poleman Norbert Michelisz της Zengö Motorsport κατάφερε να κρατήσει την θέση του ύστερα από πρώτη στροφή 1 στον πρώτο γύρο, με τον Tarquini να έχει περάσει  τον Dudukalo και να «ορμάει» στον Michelisz και να τον πιέζει από νωρίς. Μια επαφή των δύο πρωτοπόρων στον 3ο γύρο επίτρεψε και στα δύο SEAT να περάσουν την BMW, ενώ στο επόμενο γύρο μια επαφή και πάλι ανάμεσα στον Michelisz και στον Yvan Muller σήμαινε ότι Ούγγρος οδηγός αρκούταν τελικά στην έκτη θέση.Ο Muller, εν τω μεταξύ, δέχτηκε μια ποινή διέλευσης  από τα pit καθώς κρίθηκε υπεύθυνος για αυτήν την κίνηση στον Michelisz.

Ο Pepe Oriola σε με ένα άλλο SEAT  ανέβηκε στη δεύτερη θέση στον 6ο  γύρο, όταν ο Dudukalo είχε μια έξοδο στην στροφή 13, αλλά ο αγώνας του Oriola τελείωσε δύο γύρους αργότερα, εξαιτίας ενός κλαταρισμένου μπροστά ελαστικού.

Παρά την πολλά υποσχόμενη επίδοση της στις κατατακτήριες δοκιμές, τα Ford Focus της AON δεν ολοκλήρωσαν το πρώτο γύρο, καθώς ο Tom Chilton έφυγε εκτός στην πρώτη στροφή, ενώ ο James Nash άντεξε μέχρι την 8η στροφή όπου και είχε επαφή με το SEAT του Tiago Monteiro και το Chevrolet του Robert Huff.

Στο Yokohama Trophy, ο Dudukalo πίρε 10 βαθμούς, με τον Alberto Cerqui να τερματίζει δεύτερος και ο Stefano D’Aste τρίτο.

Pos Driver Team/Car Time/Gap
 1.  Gabriele Tarquini     Lukoil SEAT           22m42.275s
 2.  Aleksei Dudukalo      Lukoil SEAT             + 2.484s
 3.  Alain Menu            Chevrolet               + 4.194s
 4.  Alberto Cerqui        ROAL BMW                + 6.992s
 5.  Stefano D'Aste        Wiechers BMW            + 7.978s
 6.  Norbert Michelisz     Zengo BMW               + 9.943s
 7.  Darryl O'Young        Special Tuning SEAT    + 11.164s
 8.  Tom Coronel           ROAL BMW               + 11.395s
 9.  Tom Boardman          Special Tuning SEAT    + 20.643s
10.  Gabor Weber           Zengo BMW              + 20.961s
11.  Yvan Muller           Chevrolet              + 21.174s
12.  Mehdi Bennani         Proteam BMW            + 21.787s
13.  Alex MacDowall        bamboo Chevrolet       + 22.676s
14.  Pasquale di Sabatino  bamboo Chevrolet       + 31.153s
15.  Charles Ng            Engstler BMW         + 1m42.494s

Retirements:

     Pepe Oriola           Tuenti SEAT               7 laps
     Rob Huff              Chevrolet                 7 laps
     Franz Engstler        Engstler BMW              5 laps
     Tiago Monteiro        Tuenti SEAT                1 lap
     James Nash            Arena Ford                0 laps
     Tom Chilton           Arena Ford                0 laps

Αγώνας 2| Επιστροφή στην κορυφή για Huff και Chevrolet

Ο Rob Huff σήμερα ξαναμπήκε δυνατά στο κυνήγι του τίτλου για το WTCC ύστερα από την πρώτη του νίκη της σεζόν στον 2ο αγώνα στο Slovakiaring.

Ο Stefano D’Aste που ξεκίνησε τον αγώνα από την Pole, με το τρίο της Chevrolet, Huff, Yvan Muller και ο Alain Menu να τον ακολουθεί. D’Aste σύντομα έκανε λάθος, επιτρέποντας τον Huff να περάσει, ενώ λίγο αργότερα ο οδηγός της ανεξάρτητης BMW άρχισε να χάνει τον ρυθμό του με αποτέλεσμα ο Muller και ο Menu να τον περάσουν.

Το 1-2-3 της Chevrolet ωστόσο σταμάτησε όταν ο Gabriele Tarquini πέρασε τον Μενού , ο οποίος στη συνέχεια χρειάστηκε να εγκαταλείψει τον αγώνα εξαιτίας κλαταρισμένου ελαστικού.

Ο Huff δέχτηκε αρκετή πίεση από τον Muller κατά τα μέσα του αγώνα, αλλά αφέθηκε ελεύθερος όταν ο ίδιος ο Muller τέθηκε υπό επίθεση από τον Tarquini. Υπήρξε μάλιστα και μια  επαφή μεταξύ του Tarquini και Muller να χάνει προς στιγμής τον έλεγχο αλλά τελικά διατήρησε τη θέση του, και τερμάτισε στην δεύτερη θέση δύο δευτερόλεπτα πίσω από τον Huff και ακριβώς μπροστά από τον Tarquini.

Ο Tom Coronel διέσωσε ένα φτωχό Σαββατοκύριακο τελειώνοντας τον αγώνα στην 4η θέση, ακριβώς μπροστά από τον Pepe Oriola, ο οποίος είχε μια πολύ άσχημη εκκίνηση. Στην 6η θέση βρέθηκε ο Norbert Michelisz με τον Mehdi Bennani να ακολουθεί  μπροστά από τον Alberto Cerqui,με  τον O’Young  στην 8η και Tom Chilton στην 10η θέση να παίρνει ένα μόλις βαθμό  από ένα μάλλον καταστροφικό Σαββατοκύριακο για την ομάδα της Aon.

Pos Driver Team/Car Time/Gap
 7.  Robert Huff           Chevrolet               22m38.101s
 6.  Yvan Muller           Chevrolet                 + 2.029s
 3.  Gabriele Tarquini     Lukoil SEAT               + 2.555s
13.  Tom Coronel           ROAL BMW                  + 8.859s
 8.  Pepe Oriola           Tuenti SEAT               + 9.352s
 1.  Norbert Michelisz     Zengo BMW                 + 9.553s
15.  Mehdi Bennani         Proteam BMW              + 11.675s
12.  Alberto Cerqui        ROAL BMW                 + 12.773s
16.  Darryl O'Young        Special Tuning SEAT      + 14.161s
11.  Tom Chilton           Arena Ford               + 20.847s
21.  Tom Boardman          Special Tuning SEAT      + 30.073s
18.  Pasquale di Sabatino  bamboo Chevrolet         + 30.617s
14.  Franz Engstler        Engstler BMW             + 30.964s
10.  Stefano D'Aste        Wiechers BMW             + 32.757s
 2.  Aleksei Dudukalo      Lukoil SEAT              + 41.317s

Retirements:

     Tiago Monteiro        Tuenti SEAT                 6 laps
     Alain Menu            Chevrolet                   3 laps
     Alex MacDowall        bamboo Chevrolet            2 laps
     Gabor Weber           Zengo BMW                    1 lap

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Αφήστε μια απάντηση

Η ηλ. διεύθυνση σας δεν δημοσιεύεται. Τα υποχρεωτικά πεδία σημειώνονται με *

Previous Article

F1| Button: Η έλλειψη βαθμών μας κόστισε.

Next Article

WTCC| Photos| Γιατί δεν έχει μόνο η F1 όμορφα κορίτσια...

Related Posts