Χειμερινές δοκιμές – 5η Ημέρα – Rosberg με στυλ

Ο Nico Rosberg ήταν ταχύτερος από όλους τους οδηγούς στην πρώτη ημέρα της δεύτερης περιόδου χειμερινών δοκιμών ή αλλιώς στην πέμπτη συνολικά.

O Γερμανός που οδήγησε στο πρωινό σκέλος ήταν ταχύτερος με την μέση γόμα από τον δεύτερο Valterri Bottas ο οποίος έκανε τον χρόνο του με την ultrasoft.

Η συνέχεια αύριο στις 10:00. Διαβάστε παρακάτω το αναλυτικό report.

12789783_1231278256899846_346179695_o

Πρωινό σκέλος

Για ακόμα μια μέρα η Mercedes εξαρχής ήταν ιδιαίτερα παραγωγική με τον Rosberg να κάνει 82 γύρους 20 γύρους παραπάνω από τον αμέσως πιο παραγωγικό ο οποίος ήταν ο Verstappen με την Toro Rosso.

Στο πρώτο μισό του πρωινού σκέλους η Red Bull είχε κάποια προβλήματα με τα φρένα της που δεν τις επέτρεψαν να συνεχίσει κάνοντας μόνο 22 γύρους.

Προβλήματα είχε και η Manor, με τον Rio Haryanto να μην βγαίνει καθόλου στην πίστα πέρα από δύο δοκιμαστικούς γύρους εξαιτίας διαρροής λαδιού.

Ο Esteban Gutierrez με την Haas στο πρωινό σκέλος δεν κατάφερε να κάνει πολλά πράγματα εξαιτίας προβλημάτων με το μονοθέσιο.

Η Renault έκανε πολλούς γύρους με τον Kevin Magnussen να κάνει πολλές δοκιμές, με χαρακτηριστικό σημείο την στιγμή που η Γαλλική ομάδα έβγαλε στην πίστα τον οδηγό της με βρόχινα ελαστικά.

Ο Rosberg με την μαλακή γόμα έκανε 1:23.022 ο οποίος χρόνος είναι τρομερός καθώς είναι 2 δέκατα πιο αργός από αυτό τον Vettel στις προηγούμενες δοκιμές που ωστόσο ήταν με την ultrasoft γόμα της Pirelli.

To όριο του 1:25.000 ο μοναδικό οδηγός  ο οποίος το έσπασε ήταν ο Kimi Raikkonen με την Ferrari κάνοντας 1:24.836.

Λίγα λεπτά πριν το τέλος ο Fernando Alonso αναγκάστηκε να σταματήσει την McLaren στην μέση της πίστας με τους αγωνοδίκες να βγάζουν κόκκινη σημαία. Η McLaren παρά το γεγονός ότι μέχρι την μέση του πρωινού σκέλος δεν έκανε πολλούς γύρους, κατάφερε να κάνει 50 γύρους με τον Alonso να κάνει τον 3ο χρόνο με την μαλακή γόμα.

12782387_1231277930233212_1294316885_n

Απογευματινό σκέλος

Μετά την μεσημεριανή διακοπή μιας ώρας οι οδηγοί συνέχισαν τις δοκιμές τους στην πίστα της Βαρκελώνης.

Το απόγευμα ο Kimi Raikkonen είχε πρόβλημα με το κιβώτιο ταχυτήτων του και έτσι έχασε πολύ χρόνο με τον Φιλανδό να βγαίνει για μερικούς γύρους λίγο πριν την λήξη του απογευματινού σκέλους, πιο συγκεκριμένα το κιβώτιο ταχυτήτων του πρωταθλητή της Ferrari κόλλησε στην έξοδο του pitlane με αποτέλεσμα να έχουμε κόκκινη σημαία.

Ο Alonso με την McLaren σήμερα όπως και το πρωί είχε κάποια μικροπροβλήματα με αυτή την φορά με την τηλεμετρία της MP4-31 ωστόσο οι μηχανικοί της McLaren κατάφεραν να τα λύσουν άμεσα, έτσι ο Ισπανός βγήκε ξανά στην πίστα. Οι επιδόσεις της McLaren σήμερα ήταν αρκετά καλές.

Ο Hamilton αντικατέστησε τον Nico Rosberg ο οποίος έτρεχε με την W07 το πρωί. Ο Βρετανός έκανε προσομοίωση αγώνα με δύο pitstop την μια φορά με μαλακή και την άλλη με μεσαία γόμα ελαστικών.

Ο Bottas της Williams με ultra soft κατάφερε να μειώσει τον χρόνο του και να βρεθεί στην δεύτερη θέση πίσω από τον Nico Rosberg που έτρεξε το πρωί να σημειωθεί ότι ο χρόνος του Rosberg έγινε με την μαλακή γόμα.

Σήμερα αρκετοί ήταν οι οδηγοί που ξεπέρασαν τους 100 γύρους με τον Max Verstappen της Toro Rosso να κάνει 143. Οι υπόλοιποι ήταν οι Bottas,Hulkenberg,Nasr και Magnussen.

Δέκα λεπτά πριν το τέλος της ημέρας η Renault του Kevin Magnussen αναγκάστηκε να σταματήσει στην στροφή 3 και έτσι βγήκε ξανά κόκκινη σημαία.

Παρακάτω ακολουθεί η αναλυτική κατάταξη της ημέρας :

Οδηγός Ομάδα Χρόνος Γύροι
1 Nico Rosberg Mercedes 1:23.022 82
2 Valtteri Bottas Williams 1:23.229 123
3 Fernando Alonso McLaren 1:24.735 92
4 Kimi Raikkonen Ferrari 1:24.836 71
5 Daniil Kvyat Red Bull 1:25.049 69
6 Lewis Hamilton Mercedes 1:25.051 89
7 Max Verstappen Toro Rosso 1:25.176 144
8 Nico Hulkenberg Force India 1:25.336 121
9 Felipe Nasr Sauber 1:26.493 103
10 Kevin Magnussen Renault 1:25.760 119
11 Esteban Gutierrez Haas 1:26.661 23
12 Rio Hayranto Manor 1:27.625 45

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Alonso - Μπορώ να γίνω τρεις φορές παγκόσμιος πρωταθλητής

Next Article

Απορρίπτει το νέο σύστημα κατατακτηρίων η Ferrari

Related Posts