Ο Valentino Rossi δήλωσε πως θα ήταν υπέρ της εισαγωγής των team radio (όπως και στην F1) στο MotoGP, μετά από ακόμα έναν αγώνα που επηρεάστηκε από βροχή στο Sachsenring.
Το αποτέλεσμα του αγώνα στη Γερμανία καθορίστηκε από τις στρατηγικές των αναβατών, καθώς ο κανονισμός «flag-to-flag» που υπάρχει στη μεγάλη κατηγορία ορίζει πως, αν έχουμε αλλαγή των επικρατουσών συνθηκών, ο αναβάτης θα πρέπει να προσέρχεται στα pits για να αλλάξει μοτοσυκλέτα, η οποία θα έχει και τα κατάλληλα ελαστικά.
Ο μόνος τρόπος που μπορούν οι ομάδες να επικοινωνήσουν με τους αναβάτες είναι μέσω των pit boards, καθώς δεν υπάρχει team radio.
Ωστόσο, ο Rossi πιστεύει πως η εισαγωγή μίας μορφής ενδοεπικοινωνίας μεταξύ αναβάτη και ομάδας θα ήταν ωφέλιμη, τονίζοντας πως δεν θα είχε πτώση στο Assen αν υπήρχε το team radio.
«Σίγουρα αν είχαμε επικοινωνία κατευθείαν με τα pits θα ήταν πιο εύκολα τα πράγματα,» δήλωσε ο Ιταλός. «Κάποιες φορές με το pit board είναι δύσκολο.
«Για παράδειγμα, στην περίπτωση του Assen, αν μου έλεγαν ότι ήδη είχα δύο δευτερόλεπτα πλεονέκτημα, θα έριχνα το ρυθμό μου και θα απέφευγα το λάθος.
Παρόλα αυτά, οι Marc Marquez και Andrea Dovizioso έχουν διαφορετική οπτική στο θέμα.
Ο Marquez εξήγησε πως αν οι αναβάτες καταστρώνουν ένα πλάνο πριν τον αγώνα για τη στρατηγική, τότε υπερκαλύπτουν τους περιορισμούς της επικοινωνίας μέσω pit boards.
«Δεν μπορώ να φανταστώ να στρίβω, να είμαι σε 240 χλμ/ώρα και κάποιος να μου μιλάει,» δήλωσε. «Δεν είναι αναγκαίο αν έχεις ένα καλό πλάνο πριν τον αγώνα.
«Έχουμε δουλέψει πολύ σε αυτές τις καταστάσεις από το 2013, μετά την Αυστραλία,» είπε, αναφερόμενος στο ότι είχε αποκλειστεί από τον αγώνα στο Phillip Island γιατί μπήκε στα pits έξω από το επιτρεπόμενο περιθώριο.
Από τη μεριά του, ο Dovizioso βλέπει τα θετικά του team radio, αλλά τονίζει πως θα ήθελε τα πράγματα να μείνουν ως έχουν.
«Ίσως είναι πιο εύκολο να τα ελέγχεις όλα, ίσως να είναι και πιο ασφαλές. Αν μπορούμε να επικοινωνούμε κατά τη διάρκεια του αγώνα οι αποφάσεις μας στη στρατηγική θα είναι σαφώς καλύτερες.
«Αλλά το άθλημά μας είναι διαφορετικό από αυτό της F1, οπότε πιστεύω είναι καλύτερα να αφήσουμε τα πράγματα ως έχουν.»
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify