Ο αγωνιστικός διευθυντής της Ferrari, Mattia Binotto παραδέχτηκε πως η μονάδα ισχύος των Ιταλών δεν έχει τη δύναμη της περυσινής, αν και τόνισε πως ρόλο στη μειωμένη τελική ταχύτητα παίζει και η αυξημένη οπισθέλκουσα.
Το μεγάλο ατού της Ferrari καθ’όλη τη διάρκεια του 2019 ήταν η ισχύς από τον κινητήρα της, που την είδε και να κερδίζει σε αγώνες με υψηλές απαιτήσεις σε τελική ταχύτητα, όπως εκείνους του Βελγίου και της Ιταλίας.
Αυτό είχε πυροδοτήσει και μία σωρεία φημών για το να οι Ιταλοί παρανομούν με κάποιο τρόπο, εξάγοντας μεγαλύτερη ιπποδύναμη από την PU τους – με τις εξελίξεις να φτάνουν μέχρι και σήμερα, μετά τη σχετική -αινιγματική- ανακοίνωση από τη FIA.
Διαβάστε επίσης:
Ο ίδιος ο Mattia Binotto είχε «προειδοποιήσει» πως η ομάδα του προχώρησε σε αλλαγές στον κινητήρα της για το 2020.
Και πράγματι, στις δοκιμές της Βαρκελώνης, η SF1000 δεν ήταν στα υψηλά επίπεδα που μας είχε συνηθίσει η SF90.
Ερωτώμενος για αυτό από το Autosport.com, ο Binotto εξήγησε πως ο κινητήρας όντως δεν είναι τόσο δυνατός όσο πέρυσι, αν και έβαλε στην εξίσωση και τον παράγοντα του drag:
«Σε ό,τι αφορά την συνολική ισχύ του κινητήρα, δεν είμαστε τόσο δυνατοί όσο πέρυσι.
«Εστιάσαμε στην αξιοπιστία και κάπως συμβιβαστήκαμε στον τομέα της απόδοσης.
«Αλλά και η οπισθέλκουσα επηρεάζει σημαντικά την ταχύτητα. Πιστεύω πως όταν κοιτά κανείς την τελική ταχύτητα, πρέπει να κοιτά την οπισθέλκουσα και την ισχύ του ίδιου του κινητήρα.
«Θα δουλέψουμε και στους δυο τομείς, δίχως αμφιβολία.
«Η οπισθέλκουσα ίσως έχει προτεραιότητα έναντι του κινητήρα, γιατί για αυτό θα πρέπει να περιμένει να έρθει μία δεύτερη μονάδα ισχύος.»
Πηγή: autosport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify