Σε μία ενδιαφέρουσα δήλωση προέβη ο νέος διευθύνων σύμβουλος της F1 σε αγωνιστικά ζητήματα, Ross Brawn, δηλώνοντας πως δεν θα μπορούσε να συνεργαστεί με τον Bernie Ecclestone, χωρίς ωστόσο να το θέσει αυτό σαν όρο.
Με την νέα ιδιοκτησία της F1 έγιναν πολλές αλλαγές, με τον Bernie Ecclestone να αποχωρεί μετά από πολλά χρόνια από το σπορ και τον Ross Brawn να επιστρέφει, δίπλα στον νέο CEO, Chase Carey και τον Sean Bratches.
Αρχικά ο πρώην επικεφαλής της Mercedes ξεκίνησε να εργάζεται στην Liberty Media ως σύμβουλος, μέχρι αυτή να αγοράσει την Formula 1 και αποκτήσει ο ίδιος μόνιμη θέση.
Ο Ecclestone ανέφερε σε μία συνέντευξη του πως ο Brawn δεν θα δεχόταν την θέση αν ο ίδιος παρέμενε στο πόστο του και το έθεσε αυτό σαν όρο, με τον Brawn, ωστόσο, να το αρνείται.
«Αυτό δεν είναι αλήθεια. Δεν θα μπορούσα να εργαστώ μαζί με τον Bernie, αλλά ποτέ δεν το έθεσα σαν προϋπόθεση.»
Οι δύο άνδρες είχαν τελείως διαφορετική φιλοσοφία για το μέλλον της F1 και αυτό ήταν κάτι που καθιστούσε την συνεργασία τους ανέφικτη.
«Θα ήταν πολύ διασκεδαστικό να συνεργάζομαι με τον Bernie. Δεν ήταν απίθανο, αλλά έχει δουλέψει με τον δικό του τρόπο όλα αυτά τα χρόνια και έχει επηρεάσει τα πράγματα κατά τη δική του ματιά.
«Αλλά ποτέ δεν έχω δει τον Bernie με κάποιους σοβαρούς συνεργάτες. Όχι στα πλαίσια για να πάει μπροστά η επιχείρηση. Είχε ανθρώπους που τον βοήθησαν στην δουλειά του, αλλά δεν είμαι σίγουρος πως η φιλοσοφία μου για το πως θα εξελιχθούμε ταιριάζει με αυτή του Bernie. Ήταν πεπεισμένος πάνω σε μία πιο αντιδραστική προσέγγιση. Εγώ είμαι το αντίθετο, θέλω να έχω ένα πλάνο και μία μακροπρόθεσμη προσέγγιση.
«Νομίζω πως ο Bernie έλεγεότι δεν μπορούμε να κάνουμε μακροπρόθεσμα σχέδια, γιατί δεν ξέρουμε πως θα είναι τα πράγματα όταν φτάσουμε εκεί.»
Η συνεργασία μεταξύ του κυβερνώντος σώματος της F1 και την FOM, την κάτοχο των εμπορικών δικαιωμάτων του σπορ, φαίνεται πως έχει βελτιωθεί με τον Brawn να ελπίζει πως αυτό θα συνεχιστεί. Η FOM πρόκειται να εμπλακεί ενεργά στους κανονισμούς, όμως οι ευθύνες και η εποπτεία αυτών θα παραμείνει στην FIA.
«Εμείς πάμε να υπερασπιστούμε την θέση μας, αν μη τι άλλο πιο έντονα στο μέλλον απ’ότι συμβαίνει τώρα. Δεν λέω ότι η προηγούμενη διαχειριστική ομάδα δεν ενδιαφερόταν γι’ αυτό, αλλά ήταν πιο κοφτή. Ήρθαν όταν υπήρχε κρίση σε ένα σημείο που θέλαμε να συνεχίσουμε να προσπαθούμε για να βελτιωνόμαστε.
«Πιστεύω πως έχουμε έναν ρόλο να παίξουμε και έχουμε το δικαίωμα να εμπλακούμε για να βοηθήσουμε στην καλύτερη λειτουργία των κανονισμών στο μέλλον. Αλλά η ευθύνη δεν είναι δική μας, η ευθύνη είναι της FIA. Αυτή είναι το Ομοσπονδία.»
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify