Με την F1 να ξεκινάει μια νέα σεζόν με νέα ελαστικά, βασισμένα στα περσινά με λεπτότερο πέλμα που χρησιμοποιήθηκαν μόλις για 3 αγώνες, η Pirelli έδωσε μερικές χρηστικές πληροφορίες για τις στρατηγικές που περιμένει να εξελιχθούν στον μεγάλο αγώνα της Κυριακής.
Θεωρητικά, με βάση τους υπολογισμούς της ιταλικής εταιρείας, η ταχύτερη στρατηγική είναι αυτή των 2 pitstops με 2 σετ μαλακής γόμας στο ξεκίνημα κι 1 pitstop στο τελευταίο τέταρτο του αγώνα για την μέση γόμα. Αντίστοιχα, ελάχιστα πιο αργές αναμένονται να είναι οι στρατηγικές του 1 pitstop από μαλακή σε μέση ή σκληρή γόμα ελαστικών.
Αυτό προκύπτει από την μεγάλη διαφορά της μαλακής γόμας σε σχέση με τις άλλες 2, η οποία υπολογίζεται ότι σε καθαρό ρυθμό αγώνα είναι αντίστοιχη του 1 δευτερολέπτου στον γύρο σε σχέση με τη μέση γόμα και του 1,6 δευτερολέπτου σε σχέση με τη σκληρή γόμα.
Πρακτικά, όμως, όπως τονίζει στις δηλώσεις του κι ο επικεφαλής της Pirelli, Mario Isola, τόσο οι ομάδες της κορυφής, όσο κι αυτές που θα προσπαθήσουν να βρεθούν πιο ψηλά, όπως η Renault κι η Red Bull με τον Pierre Gasly θα στοχεύσουν σε στρατηγική 1 αλλαγής ελαστικών. Αυτό, σε συνδυασμό με τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά της πίστας (υψηλές θερμοκρασίες, χαμηλά επίπεδα πρόσφυσης και δυσκολία στα προσπεράσματα) ευνοεί τη συγκεκριμένη στρατηγική. Αξίζει να σημειωθεί πως οι πιθανότητες για βροχή κατά τη διάρκεια του αγώνα είναι μηδενικές.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify