Ο Lewis Hamilton πήρε και πάλι την pole position στην Κίνα, μπροστά από τους Sebastian Vettel και Valtteri Bottas.
Q1: Αρκετοί οδηγοί έκαναν την εμφάνισή τους στην πίστα με το πράσινο φως στο τέλος του pitlane. Με 10 λεπτά να μένουν, ο Vettel ήταν μπροστά με τη μαλακή γόμα, αφήνοντας πίσω του τον Hamilton, τον Raikkonen (με την ίδια γόμα) και τον Bottas.
Παράλληλα, o Verstappen παραπονέθηκε για τον ήχο που έκανε ο κινητήρας του, έχοντας πρόβλημα με το λογισμικό του. Μάλιστα, ο Ολλανδός βρισκόταν στη μάχη της πρόκρισης στην επόμενη διαδικασία, μαζί με τους Vandoorne, Stroll κι Ocon και τελικά δεν μπόρεσε να βελτιώσει.
Ωστόσο, τα απρόοπτα δεν έλειψαν κι ο Giovinazzi, όντας στον τελευταίο γρήγορο γύρο του, πάτησε άτσαλα στην έξοδο της τελευταία στροφής, έφερε τετακέ και προκάλεσε εκτεταμένες ζημιές στην C36 του. Αυτό εν πολλοίς στέρησε στον Grosjean και στον Oocon (που έρχονταν από πίσω) τη δυνατότητα να βελτιώσει τον χρόνο του.
Τελικά, εκτός Q2 βρέθηκαν οι Vandoorne, Grosjean, Palmer, Verstappen και Ocon.
Πριν την έναρξη της επόμενης διαδικασίας, η οποία καθυστέρησε μέχρι να επισκευαστεί η μπαριέρα στην οποία προσέκρουσε ο Giovinazzi, ο Ιταλός πήγε στο Ιατρικό Κέντρο για προληπτικούς λόγους, ενώ οι Palmer και Grosjean τέθηκαν υπό εξέταση από τους αγωνοδίκες, γιατί δεν μείωσαν επαρκώς το ρυθμό του υπό το καθεστώς κίτρινης σημαίας.
Q2: Μετά τις πρώτες προσπάθειες των Ferrari και Mercedes, ο Vettel ήταν μπροστά για 0,015 δευτ. από τον Hamilton, με τον Bottas τρίτο και τον Raikkonen τέταρτο – όλοι με την πολύ μαλακή γόμα και μέσα σε 2 δέκατα.
Από την 5η θέση και κάτω, ο Ricciardo ήταν άνετα 5ος (1,5 δευτ. από τον Vettel), αν και βρέθηκε κοντά του ο Massa. Πιο πίσω, ο Alonso πίεζε για την πρόκριση στο Q3, αλλά μετά τους πρώτους του γρήγορους γύρους ήταν μόλις 1 δέκατα πίσω από την 10η θέση.
Για την 10η θέση θα πάλευαν 4 άτομα: Perez, Alonso, Hulkenberg και Magnussen. Μαζί με αυτούς που ήθελαν να βελτιώσουν την επίδοσή τους για να περάσουν στην τελική 10άδα, βγήκαν και οι δύο Ferrari, με τον Raikkonen να κάνει ρεκόρ γύρου στην πίστα της Σαγκάης, γράφοντας 1:32.181. Σημαντικό να αναφερθεί ότι, αν δεν βρέξει, ο Φινλανδός θα εκκινήσει με το σετ που έκανε αυτόν τον χρόνο, ενώ ο Vettel, επειδή δε βελτίωσε την επίδοσή του, θα εκκινήσει με το σετ που χρησιμοποίησε στην αρχή του Q2.
Εκτός Q3 έμειναν οι Sainz, Magnussen, Alonso, Ericsson και Giovinazzi.
Q3: Μετά τις πρώτες γρήγορες προσπάθειες, ο Hamilton ήταν μπροστά (ρίχνοντας κι άλλο το χρόνο-ρεκόρ), με τον Vettel πίσω του για 0,2 δευτ. Ο Bottas ακολουθούσε, αλλά ο Raikkonen ήταν πολύ πιο πίσω, κάνοντας παράπονο για την πρόσφυση των πίσω ελαστικών.
Στις δεύτερες προσπάθειες, ο Hamilton βελτιώθηκε, ο Bottas πέρασε προσωρινά 2ος, όμως ο Vettel βρέθηκε εκ νέου στην πρώτη σειρά της εκκίνησης.
Αναλυτικά η κατάταξη:
Θέση | Οδηγός | Χρόνος | Γύροι |
1 | Lewis Hamilton | 1:31.678 | 13 |
2 | Sebastian Vettel | 1:31.864 | 15 |
3 | Valtteri Bottas | 1:31.865 | 14 |
4 | Kimi Raikkonen | 1:32.140 | 15 |
5 | Daniel Ricciardo | 1:33.033 | 12 |
6 | Felipe Massa | 1:33.507 | 14 |
7 | Nico Hulkenberg | 1:33.580 | 16 |
8 | Sergio Perez | 1:33.706 | 15 |
9 | Daniil Kvyat | 1:33.719 | 17 |
10 | Lance Stroll | 1:34.220 | 18 |
11 | Carlos Sainz | 1:34.150 | 11 |
12 | Kevin Magnussen | 1:34.164 | 12 |
13 | Fernando Alonso | 1:34.372 | 11 |
14 | Marcus Ericsson | 1:35.046 | 15 |
15 | Antonio Giovinazzi | Δεν έκανε | 8 |
16 | Stoffel Vandoorne | 1:35.023 | 6 |
17 | Romain Grosjean | 1:35.223 | 6 |
18 | Jolyon Palmer | 1:35.279 | 6 |
19 | Max Verstappen | 1:35.433 | 7 |
20 | Esteban Ocon | 1:35.496 | 8 |
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify