Ο Mario Isola τόνισε ότι η Pirelli θα εξετάσει όλα τα δεδομένα που μάζεψε φέτος έτσι ώστε να καταπολεμήσει την εκτεταμένη διαχείριση των ελαστικών από τους οδηγούς για τη νέα σεζόν.
Στο Grand Prix της Σιγκαπούρης, άπαντες προσπάθησαν να διαφυλάξουν τα ελαστικά τους μέχρι το τέλος του αγώνα, κάτι που έκανε τον αγώνα αρκετά βαρετό για τους θεατές, αφού σχεδόν κανένας από τους οδηγούς δεν πίεζε.
Αυτός ο αρκετά πιο αργός ρυθμός με τον οποίο γυρνούσαν τα μονοθέσια στην πίστα δεν άρεσε καθόλου στους ανθρώπους της Pirelli, που αποφασισαν να ξεκινούν συζητήσεις για την βελτίωση του προβλήματος.
«Αυτό είναι κάτι που πρέπει να συζητήσουμε γιατί με την εμπειρία και όλα τα δεδομένα που έχουμε συλλέξει φέτος, τώρα έχουμε μία καλύτερη εικόνα από το πως προσεγγίζουν τους αγώνες οι ομάδες,» δήλωσε ο Mario Isola, επικεφαλής της Pirelli για την F1.
«Είναι καλό να κατανοήσουμε ποια είναι σωστή κατεύθυνση για το μέλλον. Όλες αυτές είναι μερικές σκέψεις που πρέπει να μας βοηθήσουν να κατανοήσουμε και να βελτιώσουμε την κατάσταση για την επόμενη χρονιά.
«Δεν έχω τις λύσεις αυτή την στιγμή αλλά είναι σημαντικό να μάθουμε από όσα έγιναν, και όχι απλά να προχωρήσουμε χωρίς να κοιτάξουμε το.»
Ο Isola δήλωσε επίσης ότι η Pirelli ακολούθησε αρκετά επιθετική στρατηγική στις επιλογές της σε αρκετές πίστες φέτος, επιλέγοντας πιο μαλακές γόμες, η οποίες βοηθούσαν στην απόδοση αλλά είδε τους οδηγούς να κινούνται σε πιο αργούς ρυθμούς για να διαφυλάξουν τα ελαστικά τους.
«Πρέπει να αναλύσουμε προσεκτικά τα δεδομένα γιατί το ρίσκο είναι που επιλέγουμε όλο και πιο μαλακά ελαστικά, έχουμε ελαστικά που έχουν μεγαλύτερη φθορά, και το μόνο αποτέλεσμα που έχουμε είναι ότι έχουμε πιο πολύ διαχείριση.
«Φέτος ήμασταν αρκετά επιθετικοί με την hypersoft, και ήμασταν επιθετικοί και σε άλλες πίστες, και είδαμε μερικές φορές ότι ο ρυθμός αγώνα δεν ήταν στο σωστό επίπεδο επειδή οι οδηγοί διαχειρίζονταν τα ελαστικά.»
Ο αλυτάρχης της F1, Charlie Whitting, δήλωσε ότι η FIA πιθανότατα θα επέμβει στις συζητήσεις για την βελτίωση της υπάρχουσας κατάστασης, αν και αναγνωρίζει ότι η κατάσταση είναι αρκετά περίπλοκη.
«Είναι ένα τεράστιο θέμα αυτό. Θέλεις τα ελαστικά να είναι γρήγορα, θες την μέγιστη απόδοση, αλλά εξαρτάται σε μεγάλο βαθμό και από την επιφάνεια της πίστας.
«Είναι ένα πολύ περίπλοκο ζήτημα γιατί πρέπει να κάνουμε πράγματα. Πρέπει να προσπαθήσουμε να συζητήσουμε με την Pirelli, πρέπει να βρούμε ποιες επιφάνειες είναι ιδανικές για αγώνα και ποιες για τα ελαστικά, και να προσπαθήσουμε να βρούμε τα ιδανικά ελαστικά για κάθε πίστα. Αλλά είναι πολύ, πολύ δύσκολο.»
Πηγή: motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify