Η McLaren εξηγεί τι συνέβη στο τέλος του Γαλλικού GP

Ο επικεφαλής της McLaren, Andreas Seidl, μίλησε για τον πανικό που επικράτησε στους τελευταίους γύρους του Γαλλικού Grand Prix, όταν ανέκυψε το πρόβλημα με τα υδραυλικά στο μονοθέσιο του Lando Norris.

Είκοσι γύρους πριν το πέσιμο της καρώ σημαίας, η MCL34 του Norris άρχισε να εμφανίζει σταδιακά προβλήματα στο σύστημα υδραυλικών της.

Πρώτα χάθηκε το DRS, ενώ μετά ένα-ένα τα πιο κρίσιμα στοιχεία ενός μονοθέσιου (κιβώτιο ταχυτήτων, υποβοήθηση, διαφορικό) άρχισαν να καταρρέουν, αφήνοντας τον Βρετανό οδηγό έρμαιο των αστοχιών.

Τελικά, κατάφερε να τερματίσει 10ος και να ανέβει 9ος μετά την ποινή που δέχθηκε ο Daniel Ricciardo, όμως για τον Seidl, τα πράγματα ήταν εφιαλτικά εκείνες τις στιγμές:

«Προσπαθούσαμε να επιβιώσουμε, και αυτό ήταν μία προσπάθεια των μηχανικών και του Lando, και τα κατάφεραν. Κάναμε φοβερή δουλειά, γιατί το πρόβλημα επηρέαζε τις αλλαγές των σχέσεων, το φρενάρισμα και την υποβοήθηση στο τιμόνι.

«Δυστυχώς, στον τελευταίο γύρο δεν αρκούσε αυτό πια. Μόλις ο Daniel βρέθηκε στο DRS, χάσαμε την θέση.»

Από τη μεριά του, ο rookie μίλησε για το πόσο δύσκολο ήταν να μάχεται με το ίδιο του το μονοθέσιο:

«Χειροτέρευε συνέχεια. Το μονοθέσιο γινόταν δύσκολο στην οδήγηση, πολύ απρόβλεπτο. Το φρενάρισμα ήταν ασταθές. Οι αλλαγές σχέσεων ήταν χάλια, άρχισα να χάνω και την υποβοήθηση στο τιμόνι. Τότε είχε πρόβλημα με την πρόσφυση και το διαφορικό.

«Ήταν μία σειρά προβλημάτων, που δεν ήταν και πολύ ευχάριστο να έχεις. Στο τέλος, μας κόστισε την 7η θέση. Θα ήταν ωραίο να τερματίσουμε 6-7 για εμάς ως ομάδα, γιατί πιστεύω το αξίζαμε.»

Πηγή: motorsport.com

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Διπλή ποινή για τον Ricciardo, πέφτει 11ος

Next Article

Συνέντευξη - Βλαδίμηρος Ρις, ο κορυφαίος Έλληνας φωτογράφος της F1

Related Posts