GP Ιαπωνίας – Αγώνας: Τυφώνας Bottas και πρωτάθλημα για Mercedes.

SUZUKA, JAPAN - OCTOBER 11: Valtteri Bottas, Mercedes AMG W10 during the Japanese GP at Suzuka on October 11, 2019 in Suzuka, Japan. (Photo by Steven Tee / LAT Images)
SUZUKA, JAPAN – OCTOBER 11: Valtteri Bottas, Mercedes AMG W10 during the Japanese GP at Suzuka on October 11, 2019 in Suzuka, Japan. (Photo by Steven Tee / LAT Images)

Ο Valtteri Bottas ήταν ο μεγάλος νικητής του Grand Prix στην Ιαπωνία, με τον Φινλανδό οδηγό της Mercedes, ύστερα από μια τρομερή εκκίνηση, να οδηγάει με υποδειγματικό τρόπο δίχως να δώσει την ευκαιρία σε κάποιον άλλο οδηγό να τον απειλήσει. Στην δεύτερη θέση τερμάτισε ο Sebastian Vettel με την Ferrrari μπροστά από τον Lewis Hamilton.

Με τα αποτελέσματα να έρχονται με αυτό τον τρόπο η Mercedes να κλειδώνει και μαθηματικά το 6ο συνεχόμενο πρωτάθλημα κατασκευαστών.

Πολύ καλή εικόνα σήμερα είχαν οι Alexander Albon με Red Bull αλλά και Carlos Sainz με McLaren τερματίζοντας στην 4η και 5η θέση αντίστοιχα. Ο Charles Leclerc ο οποίος είχε επαφή στην αρχή του αγώνα κατάφερε να ανέβει μέχρι τη 6η θέση. Την δεκάδα συμπλήρωσαν οι Daniel Ricciardo, Pierre Gasly, Nico Hulkenberg και Lance Stroll.

Στην εκκίνηση ο Valtteri Bottas έφυγε εξαιρετικά και πέρασε πρώτος πριν την πρώτη στροφή, με τα δύο Ferrari να χάνουν θέσεις. Στην έξοδο της πρώτης στροφή είχαν επαφή οι Leclerc και Verstappen, με τον δεύτερο μετά την επαφή τους να βγαίνει εκτός πίστας. Ο Μονεγάκσος είχε ζημιά στην μπροστά αεροτομή του, ωστόσο κρατούσε την τρίτη θέση, μπροστά από τον Hamilton. Τελικά χρειάστηκε να μπει για αλλαγή της εμπρός αεροτομής βάζοντας παράλληλα και την μέση γόμα.

Την ώρα που ο Lando Norris βρισκόταν στην 5η θέση και μπήκε για αλλαγή ελαστικών, τα μπροστά δισκόφρενα της McLaren πήραν φωτιά με αποτέλεσμα να χάσει πάρα πολύ χρόνο βγαίνοντας στην τελευταία θέση.

Φτάνοντας στον 9ο γύρο, οι αγωνοδίκες άλλαξαν την απόφαση τους σχετικά με την επαφή του Charles Leclerc με τον Max Verstappen στον πρώτο γύρο βγάζοντας ανακοίνωση ότι εξετάζουν ξανά το συμβάν. Ο Bottas στην πρωτοπορία του αγώνα άνοιγε την διαφορά στα 3 δευτερόλεπτα από τους Vettel και Hamilton.

O Charles Leclerc στο πίσω μέρος του grid είχε αρκετές μάχες ανεβαίνοντας σιγά σιγά προς την δεκάδα την ίδια ώρα ο Max Verstappen είχε μεγάλη δυσκολία στο να ανέβει στην κατάταξη τελικά επέστρεψε στο box της ομάδας εγκαταλείποντας τον αγώνα.

Φτάνοντας στον 20ο γύρο ήταν η στιγμή που οι πρωτοπόροι μπήκαν και αυτοί για αλλαγή ελαστικών με τον Bottas να βάζει μέση γόμα. Τρεις γύρους μετά οι μόνοι οδηγοί που δεν μπήκαν για αλλαγή ελαστικών ήταν οι Ricciardo, Kvyat, Sainz και το οδηγικό δίδυμο της Williams.

Ενώ στην Mercedes οι άνθρωποι της ομάδας φαίνεται πως δεν περίμεναν την φθορά των ελαστικών να είναι τέτοια, στην McLaren o Carlos Sainz ήταν στον 27ο γύρο με χρησιμοποιημένη μέση γόμα όταν έκανε την αλλαγή ελαστικών του, με τον Ισπανό να βγαίνει στην 6η θέση.

Φτάνοντας στον 32ο γύρο ήταν η ώρα του δεύτερου pitstop για τον Sebastian Vettel, βγαίνοντας στην 3η θέση, με τον teammate του να δίνει μάχη για την 8η θέση με την Racing Point του Sergio Perez και στην συνέχεια με τον Lance Stroll για την 7η θέση.

Τα πράγματα δεν πήγαν ιδιαίτερα καλά για την Haas, με τον Kevin Magnussen να έχει θέμα με το κάθισμα του την ώρα που βρισκόταν στην 17η θέση με τον teammate του να βρίσκεται στην 12η θέση.

Ο Hamilton ο οποίος μετά την αλλαγή του σε μέση γόμα ήταν αρκετά προβληματισμένος, μπήκε μετά τον teammate του για αλλαγή ελαστικών στον 43 γύρο βάζοντας χρησιμοποιημένη μαλακή γόμα. Την ίδια στρατηγική ακολούθησε μερικούς γύρους αργότερα και η Ferrari με τον Leclerc δίνοντας το έναυσμα για ένα δυνατό κλείσιμο αγώνα με τους οδηγούς να πιέζουν με την πιο γρήγορη διαθέσιμη γόμα της Pirelli.

Στους τελευταίους γύρους ο Lewis Hamilton έκανε ότι μπορούσε για να περάσει τον Sebastian Vettel για την δεύτερη θέση, με τον Βρετανό τελικά να μην τα καταφέρνει.

Ένα γύρο πριν το πέσιμο της καρό σημαίας και ενώ ήταν στην 9η θέση ο Sergio Perez έχασε τον έλεγχο του μονοθέσιου του, μετά από επαφή με τον Pierre Gasly στην έξοδο της πρώτης στροφής καταλήγοντας στις μπαριέρες.

Αναλυτικά η κατάταξή:

Θέση Οδηγός Διαφορά
1 Valtteri Bottas
2 Sebastian Vettel 11.376s
3 Lewis Hamilton 11.786s
4 Alex Albon 1:01.152s
5 Carlos Sainz Jr. 1:09.081s
6 Charles Leclerc +1 γύρος
7 Daniel Ricciardo +1 γύρος
8 Pierre Gasly +1 γύρος
9 Nico Hulkenberg +1 γύρος
10 Lance Stroll +1 γύρος
11 Daniil Kvyat +1 γύρος
12 Lando Norris +1 γύρος
13 Kimi Raikkonen +1 γύρος
14 Romain Grosjean +1 γύρος
15 Antonio Giovinazzi +1 γύρος
16 Kevin Magnussen +1 γύρος
17 Sergio Perez +1 γύρος
18 George Russell +2 γύροι
19 Robert Kubica +2 γύροι
Max Verstappen DNF

 

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Πιθανόν σε τρία GP οι κατατακτήριοι αγώνες το 2020

Next Article

Η εξήγηση της FIA για το jump start του Vettel

Related Posts