Κατάρριψη ρεκόρ και λιγότερα pit stop υπόσχονται τα νέα ελαστικά της Pirelli

ABU DHABI 2017 TYRE TEST – ABU DHABI 29/11/2016 © FOTO STUDIO COLOMBO PER PIRELLI MEDIA (© COPYRIGHT FREE)

O διευθυντής της Pirelli Motorsport Paul Hembery πιστεύει ότι η αλλαγή στους κανονισμούς δε θα κάνει τα προσπεράσματα δυσκολότερα.

Ο επικεφαλής της ιταλικής εταιρίας διαβεβαίωσε σε δηλώσεις του στο Autosport International Show ότι δεν θα υπάρχουν λιγότερα προσπεράσματα το 2017, κάτι που φοβίζει αρκετούς ως ενδεχόμενο ενόψει των αλλαγών στο πλάτος, τόσο των μονοθέσιων, όσο και των ελαστικών.

«Το πακέτο των αεροδυναμικών που έρχεται για αυτή τη σεζόν προορίζεται να μειώσει, αν θέλετε, αυτή την επίπτωση,» είπε ο Hembery στο AIS.

«Τα λάστιχα μόνα τους, τα έχουμε φτιάξει ώστε να υπάρχει λιγότερη υπερθέρμανση της επιφάνειας και η ιδέα αυτού είναι να μπορείς να πιέσεις περισσότερο για να προσπεράσεις κάποιον.»

«Οπότε ανάμεσα στους δύο η πρόθεση είναι ότι πρέπει για να μας δώσει δυνατότερα προσπεράσματα.»

Ο ίδιος πιστεύει ότι τα μονοθέσια θα έχουν τη δυνατότητα να καταρρίψουν κάποια ρεκόρ που κρατάνε από την εποχή των V10.

«Έχεις 25% αύξηση στο πλάτος των ελαστικών οπότε μπορείς να πεις τουλάχιστον 25% (περισσότερο κράτημα), επειδή επίσης έχουμε αλλάξει πολλά στην τεχνολογία του ελαστικού»

«Ο στόχος που είχαμε, ως ένα πακέτο μεταξύ των εαυτών μας και του μονοθεσίου, ήταν μία βελτίωση 5 δευτερολέπτων στο γύρο σε σχέση με τη Βαρκελώνη του 2015. Είδατε πέρυσι μία βελτίωση 2 ή 2,5 δευτερολέπτων. Οπότε νομίζω ότι θα φτάσουμε πολύ κοντά σε αυτό νωρίς.»

«Νομίζω ότι οι οδηγοί θα έχουν δύσκολη δουλειά, οι μύες του αυχένα τους θα πρέπει να είναι καλά προετοιμασμένοι για την επόμενη σεζόν». Προέβλεψε ότι τα καινούργια μονοθέσια «θα πηγαίνουν με τέρμα γκάζι σε μεγάλο αριθμό στροφών».

«Θα αρχίσουμε να σπάμε ρεκόρ που υπάρχουν από το 2003 όταν είχαμε ανεφοδιασμό και τα πάντα ήταν ανοιχτά και ελεύθερα, Θα πηγαίνουμε πίσω και θα σπάμε ρεκόρ με μονοθέσια που ζυγίζουν 180 κιλά πρισσότερο. Η απόδοση είναι σημαντική και το στρίψιμο, 1G περισσότερο στις στροφές, αυτοί είναι μεγάλοι αριθμοί.»

Ο Hembery πρόσθεσε ότι μπορεί να δούμε λιγότερα πιτ στοπ στους αγώνες.

«Πιστεύουμε ότι η πτυχή της υπερθέρμανσης θα είναι τέτοια ώστε να υπάρχη λιγότερη ζημιά στα λάστιχα, και θα υπάρχουν λιγότερα πιτ στοπ. Όταν πρωτοήρθαμε μας ζητήθηκε να δημιουργήσουμε θερμική πρόκληση, να δημιουργήσουμε μία πρόκληση. Τώρα έχουμε σχεδόν μετακινηθεί προς την αντίθετη κατεύθυνση που είναι λιγότερο θερμική υποβάθμιση, περισσότερη σταθερότητα.»

«Το πρόβλημα που έχουμε είναι ότι έχουμε κάνει δοκιμές με μονοθέσια που είναι 5 δευτερόλεπτα πιο αργά από αυτά που θα δούμε σε λίγες εβδομάδες στη Βαρκελώνη. Και αυτό με τις πτυχές των γομών είναι μία μικρή πρόκληση για εμάς επειδή είναι ένα πολύ μικρό παράθυρο με το οποίο δουλεύουμε. Αν οι αριθμοί δεν είναι αυτοί που μας έχουν πει ότι θα είναι, τότε μπορεί να έχουμε γίνει λίγο συντηριτικοί.»

Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify

Total
0
Shares
Previous Article

Ο Zak Brown μιλά για το νέο μονοθέσιο της McLaren

Next Article

Στα μέσα του 2017 οι συζητήσεις για επέκταση του συμβολαίου του Alonso

Related Posts