Ο επικεφαλής της εργοστασιακής ομάδας της Porsche παραδέχθηκε ότι απαιτείται πολλή δουλειά ακόμα για να γίνει ανταγωνιστική, μετά τον πρώτο γύρο του WEC στο Sebring.
Τα δύο 963 τερμάτισαν το 1000 Miles of Sebring στην πέμπτη και έκτη θέση, πίσω από την πανίσχυρη μέχρι στιγμής Toyota, αλλά και από την Ferrari και την Cadillac. Οι Ιταλοί ήταν άτυχοι μετά το μισό του αγώνα, καθώς το ένα εκ των δύο 499P συγκρούστηκε με ένα 488 της GTE Am κατηγορίας και έχασε πολύ χρόνο για επιδιορθώσεις στα pits.
‘Ετσι, η Porsche Penske φαίνεται να είναι η τέταρτη ομάδα όσον αφορά την δυναμικότητα των αγωνιστικών, έχοντας σταθερά πίσω της μόνο την Peugeot από τις εργοστασιακές ομάδες, η οποία αντιμετωπίζει ακόμα αρκετά προβλήματα αξιοπιστίας.
Ο επικεφαλής θεμάτων motorsport, Thomas Laudenbach, δήλωσε στο Motorsport.com:
«Κάναμε ό,τι καλύτερο μπορούσαμε με αυτό που έχουμε αυτή την στιγμή και κάναμε σημαντική πρόοδο σε σύγκριση με τον πρώτο αγώνα της σεζόν του IMSA στην Daytona.»
Στον εν λόγω αγώνα, η Porsche Penske ξεκίνησε από την δεύτερη θέση, με τον γνώριμο στους κύκλους της F1, Felipe Nasr, να σημειώνει έναν καλό χρόνο, όμως τερμάτισε μόλις 14η, πίσω από κάποια αγωνιστικά της κατηγορίας LMP2.
«Η αξιοπιστία των δύο Porsche 963 δεν ήταν θέμα αυτό το σαββατοκύριακο. Όμως, έγινε προφανές ότι έχουμε ακόμα αρκετή δουλειά για να φτάσουμε την πρωτοπορία, σε πολλές πτυχές. Σε σύγκριση με τον ανταγωνισμό, υστερούμε σε επίδοση. Πρέπει να δουλέψουμε επί αυτού με άμεσο τρόπο και εντατικά τις ερχόμενες εβδομάδες.»
Παρόμοιες τοποθετήσεις είχαν και οι Urs Karatle, επικεφαλής του LMDh προγράμματος της Porsche και Laurens Vanthoor, οδηγού του #6.
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify