Ο επικεφαλής της FIA για θέματα ασφαλείας Laurent Mekies τόνισε πως στόχος της Ομοσπονδίας είναι να λεπτύνει όσο το δυνατόν περισσότερο το Halo, αλλά τόσο ώστε να μην επηρεαστεί η αντοχή του.
Αρκετά είναι τα παράπονα για το Halo, με ένα εξ αυτών να είναι και το ζήτημα της ορατότητας.
Η FIA εισάκουσε τα παράπονα και διά στόματος Mekies αποκάλυψε πως επιθυμεί να μειώσε το πάχος του εμπρός στύλου έτι περισσότερο.
«Ο κεντρικός στύλος έχει αυτή τη στιγμή πάχος 20 χιλιοστά. Πιστεύουμε πως έχουμε περιθώριο να τον λεπτύνουμε για να βελτιωθεί η ορατότητα των οδηγών. Επομένως, θα κάνουμε κάποιες δοκιμές πριν την έναρξη της επόμενης σεζόν, ρίχνοντας το πάχοςως και στα 16 χιλιοστά, και θα δούμε κατά πόσο μπορούμε να πιέσουμε.»
Μάλιστα, κάποιες ομάδες έχουν ζητήσει να κάνουν επιπλέον test με την εν λόγω κατασκευή, ακόμα και κατά τη διάρκεια των Grand Prix. Ήδη η Mercedes επέλεξε να το δοκιμάσει στη 2η μέρα των δοκιμών του Hungaroring.
Σχετικά με αυτό, ο αλυτάρχης της F1, Charlie Whiting, δήλωσε: «Είπαμε σε μερικές ομάδες που ζήτησαν να κάνουν τεστ ότι μπορούν να τα χρησιμοποιήσουν στo FP1 και το FP2. Και σε in-season tests.
«Όχι σε τεστ της Pirelli, αλλά σε διήμερα τεστ σαν κι αυτό – είπαμε ότι μπορούν να το χρησιμοποιήσουν σε αυτό το τεστ, στο τεστ μετά το Άμπου Ντάμπι, και στις ελεύθερες δοκιμές της πρώτης μέρας ενός GP, όπως και πέρυσι.»
Πηγή φωτογραφίας: XPB Images
Πηγή: Motorsport.com
Ακολουθήστε μας στα Twitter, Instagram, Youtube, Discord και Spotify